„Razem widzimy wi?cej” – to g?ówne has?o startuj?cej dzi? kampanii promuj?cej bankowo?? korporacyjn? PKO Banku Polskiego. Ofert? Banku reklamuj? w niej prezesi du?ych, renomowanych polskich firm, b?d?cych klientami lidera krajowego sektora finansowego. W spotach telewizyjnych i reklamach prasowych b?dzie mo?na zobaczy? prezesów m.in. Ceramiki Parady? i Soko?owa.
Przedsi?biorstwa, których szefowie wyst?puj? w reklamach PKO Banku Polskiego, reprezentuj? ró?ne bran?e gospodarki. W ten sposób podkre?lane jest szerokie spektrum oferty Banku oraz jego elastyczno?? we wspó?pracy z du?ymi firmami.
- W kampanii bankowo?ci korporacyjnej eksponujemy nasze bliskie relacje z klientami oraz otwarto?? i elastyczno?? we wspó?pracy z nimi – mówi Tomasz Marsza??, Dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim.
Kampania b?dzie prowadzona w prasie i telewizji. Reklamy prasowe b?dzie mo?na zobaczy? mi?dzy innymi w takich tytu?ach jak Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Parkiet, Dziennik Gazeta Prawna, Bloomberg Businessweek czy Forbes. Spoty telewizyjne b?d? emitowane w TVN24 oraz TVN CNBC.
***
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego za I kwarta? 2012 rok wyniós? 1,005 mld z?. Bank jest regularnie nagradzany w presti?owych rankingach. Zosta? uhonorowany nagrod? „Bank of the Year in Poland” przyznawan? przez mi?dzynarodowy miesi?cznik The Banker. Doceniono zarówno jego wyniki finansowe, jak i kompleksow? modernizacj?. Instytut Rachunkowo?ci i Podatków uhonorowa? Raport roczny PKO Banku Polskiego za 2010 rok Nagrod? G?ówn? w konkursie „The Best Annual Report” w kategorii Banki i instytucje finansowe. Dwa produkty PKO Banku Polskiego: kredyt gotówkowy i lokata bankowa, zosta?y nagrodzone przez miesi?cznik Reader's Digest certyfikatami "Produkt Roku 2011" jako najcz??ciej i najch?tniej wybierane przez klientów. Bank jest te? m.in. laureatem "Z?otego Bankiera" za najlepszy na rynku kredyt hipoteczny, zwyci?zc? konkursu "Bank Przyjazny dla Przedsi?biorców", posiadaczem certyfikatu "Firma Przyjazna Klientowi" oraz najlepszym bankiem komercyjnym wed?ug Warsaw Business Journal. Innowacyjne rozwi?zania bankowo?ci korporacyjnej PKO Banku Polskiego zosta?y nagrodzone w konkursie Europrodukt. Bank otrzyma? w ostatniej edycji tego konkursu trzy statuetki w kategorii produkt - za rachunek p?acowy i skonsolidowany oraz rachunek escrow. Ponadto system bankowo?ci elektronicznej iPKO Biznes po raz drugi zdoby? Medal Europejski. PKO Bank Polski jest równie? najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju, o czym ?wiadczy pozycja lidera rankingu "Top Marka" wed?ug magazynu Press oraz tytu? Marki Godnej Zaufania przyznany przez miesi?cznik Reader’s Digest. Jest tak?e najdro?sz? mark? na polskim rynku bankowym. Specjali?ci z magazynu The Banker wycenili jej warto?? na 1,5 mld dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej „Polskie Marki 2011” jej warto?? zosta?a okre?lona na 3,75 mld z?otych. Jest tak?e najbardziej warto?ciowym krajowym bankiem, jak wynika z rankingu „100 najcenniejszych firm Newsweeka”. Dzia?alno?? filantropijna PKO Banku Polskiego zosta?a doceniona przez Akademi? Rozwoju Filantropii w Polsce, która przyzna?a Bankowi oraz Inteligo Financial Services statuetk? Dobroczy?cy Roku 2010, oraz przez Forum Darczy?ców w Polsce, które przyzna?o Bankowi Nagrod? Specjaln? za d?ugoletnie i konsekwentne wspieranie dzia?a? spo?ecznie u?ytecznych.