Local Power łączy potencjał promocyjny serwisów grupy Gazeta.pl, lokalnych wydań „Gazety Wyborczej” i kilkudziesięciu partnerskich serwisów lokalnych.
Oferta sieci skierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą dotrzeć z informacją o swoich produktach i usługach do odbiorców ze swoich regionów oraz do marketerów, którym zależy na dotarciu do klientów w całej Polsce.
- Media skupione w Local Power łączy jakość treści tworzonych specjalnie z myślą o lokalnych odbiorcach. – mówi Marek Tretyn, dyrektor sprzedaży „Gazety Wyborczej” - Zapraszamy do współpracy w ramach naszej sieci lokalnych wydawców internetowych, którym zależy na zwiększeniu skali monetyzacji ich serwisów. -
Sieć Local Power tworzy obecnie 50 serwisów grupy Gazeta.pl, w tym 25 serwisów lokalnych portalu Gazeta.pl i Co Jest Grane, Sport oraz 20 wydań lokalnych „Gazety Wyborczej” i blisko 140 serwisów partnerskich, m.in.: JakDojade.pl, Radio.Bialystok.pl, KulturalnyTorun.pl, Olsztyn24.com, eZamosc.pl, DoPoznania.pl, Malopolanin.pl, Plocman.pl ZycieSiemianowic.pl, ZycieOlsztyna.pl czy Bydgoszcz.com. Łączny zasięg oferty Local Power w internecie wyniósł w grudniu 2011 r. 22,5 mln odsłon.*
Zespoły handlowe sprzedające kampanie sieci Local Power działają w ponad 20 największych polskich miastach: m.in. Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Gdyni, Gorzowie Wlkp., Katowicach, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olszynie, Opolu, Płocku, Poznaniu, Radomiu, Rzeszowie, Szczecinie, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu i Zielonej Górze.
Informacje o sieci Local Power dostępne są na stronie: www.localpower.pl.
* Dane własne wydawców zrzeszonych w Local Power, pochodzą z różnych narzędzi pomiarowych.
***
Agora SA powstała w 1989 r.; od 1999 jest notowana na giełdzie w Warszawie. Jej największymi przedsięwzięciami są: „Gazeta Wyborcza” - najpopularniejsza opiniotwórcza gazeta w Polsce, Helios S.A. - trzeci największy operator kinowy w kraju, oraz AMS, spółka z czołówki polskiego rynku reklamy zewnętrznej. Agora wydaje również największą bezpłatną gazetę w Polsce - „Metro” i 14 czasopism, m.in. „Avanti”, „Logo”, „Poradnik Domowy”. Jest właścicielem dwóch muzycznych marek stacji lokalnych: Złote Przeboje i Roxy FM, internetowego radia tuba.FM oraz większościowym współwłaścicielem ponadregionalnego Radia TOK FM. Serwisy internetowe Agory należą do wiodących pod względem popularności w swoich kategoriach. Wśród kilkudziesięciu marek internetowych spółki znajdują się m.in.: portale Gazeta.pl i Tokfm.pl, serwisy Wyborcza.biz i Wyborcza.pl z e-wydaniem „Gazety Wyborczej”, wortale GazetaPraca.pl i GazetaDom.pl oraz serwisy tematyczne, jak Sport.pl, czy społecznościowe, jak Blox.pl. Siła marek Agory pozwoliła na stworzenie kolejnego przedsięwzięcia - zaoferowania czytelnikom kolekcji wydawniczych, w ramach których spółka sprzedała kilkadziesiąt milionów książek i książek z płytami CD i DVD.