Wiadomości branżowe

Poczta Polska wybrała w przetargu agencję reklamową

Poczta Polska wybrała najkorzystniejszą ofertę w przetargu na świadczenie usług reklamowych. Wybrana agencja - Cam Media S.A. - ma zapewnić wsparcie full-service, obejmujące między innymi obszary ATL, BTL oraz aktywność w Internecie. W ogłoszonym publicznie, zgodnie z wymogami Prawa zamówień publicznych, przetargu udział wzięło 7 firm. Oferty były oceniane pod względem ceny oraz zaproponowanych rozwiązań kreatywnych. - Wierzymy, że wybranie agencji full-service umożliwi prowadzenie spójnych i bardziej intensywnych działań reklamowych związanych z ofertą oraz wizerunkiem Poczty Polskiej S.A. - mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Promocji i Marketingu w Poczcie Polskiej.

Poczta Polska wybrała najkorzystniejszą ofertę w przetargu na świadczenie usług reklamowych. Wybrana agencja – Cam Media S.A. – ma zapewnić wsparcie full-service, obejmujące między innymi obszary ATL, BTL oraz aktywność w Internecie.

W ogłoszonym publicznie, zgodnie z wymogami Prawa zamówień publicznych, przetargu udział wzięło 7 firm. Oferty były oceniane pod względem ceny oraz zaproponowanych rozwiązań kreatywnych.

Wierzymy, że wybranie agencji full-service umożliwi prowadzenie spójnych i bardziej intensywnych działań reklamowych związanych z ofertą oraz wizerunkiem Poczty Polskiej S.A. – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Promocji i Marketingu w Poczcie Polskiej.

Źródło Poczta Polska. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Członkowie PSPR wypowiedzieli się w sprawie praktyk w rzecznictwie prasowym opisywanych w dzienniku Metro 17 lutego przez Edytę Błaszczak

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy