Największy polski portal społecznościowy wprowadził reklamę video w formie pre-roll. Krótkie spoty będą emitowane przed grami w serwisie nk.pl. Reklamy video są dostępne w formatach 15’’ i 30’’, można je targetować demograficznie.
Nowy format reklamowy poszerza ofertę portalu, który dotychczas proponował przede wszystkim reklamę typu display i tzw. akcje specjalne. Pre-roll pozwoli na wykorzystanie potencjału platformy gier i aplikacji, z których każdego miesiąca korzysta 4 mln unikalnych Użytkowników NK, generując ponad 100 mln odsłon miesięcznie. Wprowadzenie formatu video jest także odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy coraz częściej wykorzystują reklamy tego typu w swoich kampaniach.
"Wprowadzenie nowego formatu reklamowego poprzedziliśmy zarówno konsultacjami z partnerami, jak i Użytkownikami. Wiemy, że tego typu kampanie mają potencjał, który w połączeniu z naszymi możliwościami będzie efektywnie wykorzystany. Dlatego wierzymy w skuteczność kampanii pre-roll na naszym portalu. Bazując na zakończonych już pierwszych kampaniach cieszymy się, że nowy format wzbudza zainteresowanie." – powiedział Paweł Petkowicz, pełnomocnik zarządu ds. przychodów w Naszej Klasie Sp. z o.o.
W czerwcu zostały wyemitowane pierwsze kampanie z wykorzystaniem nowego formatu reklamowego NK. Skorzystały z nich: T-Mobile, ING, Maspex Wadowice, FoxLife. Kampanie osiągnęły oczekiwane wyniki skuteczności, ze średnim CTR na poziomie 9,11%. Pre-roll jest dostępny w dwóch formach reklamowych: spot 15” (CPM: 30 zł RC) i spot 30” (CPM: 40 zł RC). Umożliwia targetowanie reklamy według takich kryteriów, jak: wiek, płeć, miejsce zamieszkania i wykształcenie. Zobaczą go Użytkownicy ponad 75 gier na NK, które każdego dnia uruchamiane są ok. 4,5 mln razy.