Reklama w formie przyciągającego uwagę materiału wideo prezentującego produkt lub ambasadora marki – to InPerson, czyli nowy format reklamowy Gazeta.pl.
InPerson, wyświetlany na stronie internetowej jako wierzchnia warstwa, pozwala na wykorzystanie najnowszych trendów w reklamie wideo i budowę interakcji z użytkownikami sieci. Dzięki niemu możliwe jest ciekawe przedstawienie produktu lub wykorzystanie ambasadora marki, który opowie o zaletach produktu.
W formacie reklamowym, oprócz wideo, prezentowane są internautom dodatkowe opcje – po naciśnięciu na wybrane zagadnienie każdy użytkownik może dowiedzieć się jeszcze więcej o marce, np. w kolejnym wideo albo przenieść się na stronę internetową dedykowaną marce.
Zobacz, jak działa format InPerson>>>
InPerson może być wyświetlany na stronach z grupy Gazeta.pl, które pozwalają na emisję formatów warstwowych – m.in. na głównej stronie Gazeta.pl, w serwisach Wiadomości, Kobieta, eDziecko.pl, Zdrowie, Plotek.pl i Sport.pl.
Więcej o reklamie na stronach grupy Gazeta.pl - Reklama.gazeta.pl.