Po ponad trzech latach do?wiadcze? przy realizacji najpowa?niejszych korporacyjnych projektów blogowych w Polsce, netPR.pl wprowadzi? do oferty zupe?nie nowy produkt - platform? blogow?, która umo?liwia efektywne wykorzystanie bloga lub grupy blogów w komunikacji firmy.
Atutem rozwi?zania, oferowanego - podobnie jak w przypadku biur prasowych i serwisów relacji inwestorskich - w modelu tzw. chmury, jest jego dostosowanie do specyfiki wymaga? blogowania w polskich firmach. Wydzielenie uprawnie? do moderowania komentarzy oraz uprawnie? administratora u?atwiaj? zarz?dzanie zarówno pojedynczym blogiem, jak i z?o?onymi projektami blogowymi. Mechanizmy bloga umo?liwiaj? opcjonalne wprowadzanie wpisów w imieniu autorów, a tak?e wspomaganie ich w bie??cej obs?udze, np. w zakresie moderowania komentarzy.
Mechanizm blogowy wyposa?ono równie? w unikaln? funkcjonalno??, która w trakcie redagowania nowego tekstu pozwala okre?li?, na których stronach firmowych w serwisie Facebook czy profilach Twittera pojawi si? informacja o nowym wpisie na blogu. Dotyczy to równie? wpisów zaplanowanych do publikacji z odroczon? dat?. Opcjonalnie dost?pne s? mechanizmy integracji z profilami firmowymi LinkedIn oraz Google+.
- Do tej pory wykorzystywali?my oprogramowanie bloga firmowego, które uchodzi?o za jedno z najlepszych rozwi?za?. Oprogramowanie blogowe netPR.pl wyznacza jednak now? klas? - zarówno w zakresie ?atwo?ci codziennego u?ytkowania, wbudowanych zaawansowanych funkcjonalno?ci zwi?kszaj?cych zasi?g oddzia?ywania, jak i gwarancji niezawodno?ci zawartej w kontrakcie SLA – mówi Karol Wieczorek, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej Netia SA.
Nowa platforma blogów korporacyjnych umo?liwia tworzenie zarówno grupy blogów prowadzonych przez pracowników firmy, które mo?na agregowa? w jednym zbiorczym blogu firmowym, jak i kilku czy kilkudziesi?ciu zupe?nie niezale?nych, niepowi?zanych ze sob? blogów, wyst?puj?cych w internecie pod dowolnymi adresami i z dowoln? wizualizacj?.
- Nowe rozwi?zanie jest dedykowane firmom, które powa?nie podchodz? do zagadnienia zintegrowanej komunikacji, z wykorzystaniem mediów spo?eczno?ciowych. To jedno z najlepszych rozwi?za? na rynku, zapewniaj?ce niezwykle istotne dla klientów korporacyjnych bezpiecze?stwo, niezawodno?? i skalowalno?? – podsumowuje Miros?aw Hankus, odpowiadaj?cy w netPR.pl za technologi?.
Z nowego rozwi?zania netPR.pl korzystaj? ju?: Netia SA – http://blog.netia.pl , PKO Bank Polski SA – http://www.bankowymokiem.pl, Xella Polska Sp. z o.o. – http://blog.xella.pl, NuPlays SA – http://blog.nuplays.com.
netPR.pl rozwija swoje kompetencje w zakresie rozwi?za? blogowych od ponad trzech lat. Doradza? w realizacji projektu blogowego Telekomunikacji Polskiej, zapewni? rozwi?zanie dla bloga Wojciecha Jabczy?skiego - Rzecznika TP, a nast?pnie by? odpowiedzialny za stworzenie platformy blogowej Orange - TP.
Wi?cej informacji znajduje si? na stronie netpr.pl.
***
netPR.pl sp. z o.o. jest firm? technologiczn?, która oferuje oprogramowanie internetowe wspomagaj?ce komunikacj? jako us?ug? (model SaaS - Software as a Service). Specjalizuje si? w rozwijaniu systemów prasowych, serwisów relacji inwestorskich i technologii wideo w internecie – hosting wideo oraz systemy wideokonferencyjne. Z rozwi?za? netPR.pl korzystaj? m.in.: Grupa BRE, Grupa Generali, Bank Pekao SA, Kredyt Bank, ING Bank, Grupa Euro RSCG, PKO Bank Polski, Grupa Energa, Ericsson, Gazeta.pl, Wirtualna Polska. ??cznie przez rozwi?zania netPR.pl komunikuje ponad 400 firm i instytucji. netPR.pl jest operatorem pierwszego w Polsce serwisu dystrybucji komunikatów prasowych - http://media.netpr.pl (wire service) oraz w?a?cicielem marki videoPR.pl.