Banki detaliczne z Grupy BRE ponownie zatryumfowały w plebiscycie ?Przyjazny Bank Newsweeka?. MultiBank został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem tradycyjnym, a mBank okazał się liderem bankowości mobilnej oraz jednym z najlepszych banków internetowych. To kolejne wyróżnienie w tym tygodniu.
Plebiscyt ?Przyjazny Bank Newsweeka 2012? został przygotowany na zlecenie tygodnika przez pracownię MillwardBrown SMG/KRC. Badanie opierało się na metodzie tajemniczego klienta, w ramach której pracownicy instytutu wcielili się w klientów banków i z tej perspektywy oceniali jakość usług świadczonych przez instytucje finansowe w Polsce.
W głównej kategorii rankingu ? ?Bank dla Kowalskiego? ? podobnie jak przed rokiem, pierwsze miejsce zajął MultiBank. Ankieterzy docenili go między innymi za kompetencje pracowników sieci oddziałów.
? Głęboko wierzę, że jedyną drogą do sukcesu w bankowości jest zrozumienie, a nawet wyprzedzanie potrzeb klienta. Nasz wynik w rankingu ?Przyjazny Bank Newsweeka? potwierdza, że taka filozofia znajduje uznanie w oczach klientów, z czego jesteśmy dumni ? mówi Cezary Stypułkowski, prezes zarządu BRE Banku.
W następnej kategorii ? ?Bank mobilny? ? triumfował z kolei mBank, po awansie z dziewiątego na pierwsze miejsce. Wirtualny bank z Grupy BRE znalazł się również na podium w kategorii banków internetowych, zajmując drugą pozycję.
? W bankowości, poza jakością obsługi, liczy się także innowacyjne podejście. Stąd wiele inicjatyw, podejmowanych przez nas w tym obszarze. Ciągle udoskonalamy ofertę mBanku i MultiBanku w taki sposób, by była prostsza i bardziej przyjazna dla klientów. Budujemy też projekt nowego mBanku, będący ważnym krokiem w rozwoju polskiej bankowości elektronicznej ? dodaje Cezary Stypułkowski.
Dla MultiBanku wyróżnienie Newsweeka to już druga nagroda w tym tygodniu. Wcześniej bank okazał się najlepszy wśród instytucji finansowych w rankingu ?Jakość Obsługi?, którego jurorami są konsumenci. Za pośrednictwem strony jakoscobslugi.pl, klienci oceniają poziom usług świadczonych przez banki - i to zarówno za pośrednictwem tradycyjnych oddziałów, jak i stron internetowych oraz infolinii. W portalu mogą oni również zamieszczać swoje komentarze. Dzięki temu firmy mają możliwość poznania opinii konsumentów oraz udzielenia odpowiedzi na ich ewentualne pytania.