ING Bank Śląski zajął II miejsce w kategorii ?Bankowość Mobilna? oraz III miejsce w kategorii ?Banki w Internecie? ? wynika z najnowszego rankingu ?Przyjazny Bank Newsweeka?. Wysoka pozycja banku została osiągnięta głównie dzięki usprawnieniu kanałów komunikacji z klientem i poprawie jakości obsługi.
Cieszymy się z wysokich miejsc w kategoriach ?Bankowość Mobilna? i ?Banki w Internecie?. Jest to potwierdzenie, że właściwie realizujemy przyjętą strategię. Już od dłuższego czasu oferujemy klientom najnowocześniejsze rozwiązania dotyczące bankowości internetowej i mobilnej. Przykładem jest udostępniona niedawno aplikacja ING BankMobile HD na tablety z systemem iOS oraz Android. Wszystkie nasze działania opierają się na potrzebach i oczekiwaniach klientów, którzy coraz bardziej doceniają nowinki techniczne. Chcemy być tam gdzie klient, zachowując przy tym najwyższe standardy obsługi ? powiedział Przemysław Furlepa, Dyrektor Banku odpowiedzialny za relacje z klientami, segmentami i bankowością internetową w ING Banku Śląskim.
Ranking przygotowany został przez tygodnik Newsweek, we współpracy z firmą badawczą Millward Brown. Audytorzy, którzy wcieli się w rolę Tajemniczych Klientów, od czerwca do sierpnia br. odwiedzili ponad 360 placówek bankowych w całej Polsce, a także kontaktowali się z bankami przez internet i telefon.
Banki oceniano w trzech kategoriach: ?Bank dla Kowalskiego?, ?Banki w Internecie? oraz ?Bankowość Mobilna?. O pozycji banku w danej kategorii decydowała suma ocen kilkudziesięciu kryteriów ? aspektów obsługi bankowej branych pod uwagę przez audytorów. W kategorii tradycyjnej najwyżej oceniano uprzejmość, kompetencje i zaangażowanie personelu, prostotę formularzy i procedur oraz komfort placówki. W przypadku pozostałych kategorii największe znaczenie miały łatwość nawigacji po serwisie, funkcjonalność oraz czas realizacji usług.