Wiadomości branżowe

Imago PR zmienia barwy

Firma Imago Public Relations zmieniła identyfikację wizualną. Autorem nowego systemu jest dr Justyna Szklarczyk-Lauer z katowickiej Akademii Sztuk Pięknych.Nowy system identyfikacji wizualnej poza symbolem i firmowymi drukami objął także

Firma Imago Public Relations zmieniła identyfikację wizualną. Autorem nowego systemu jest dr Justyna Szklarczyk-Lauer z katowickiej Akademii Sztuk Pięknych.

Nowy system identyfikacji wizualnej poza symbolem i firmowymi drukami objął także serwis www. Nowa witryna Imago PR jest obecnie
w budowie.

– Odświeżona identyfikacja jest elementem strategii, którą realizujemy od kilku miesięcy. Chcemy być postrzegani jako firma łącząca wysokie standardy praktyki PR z najnowszymi ustaleniami teoretyków ? powiedział Rafał Czechowski, partner zarządzający Imago Public Relations.

W połowie lipca br. agencja przeniosła się do nowej siedziby przy ulicy Sikorek 9 w Katowicach.

A to już wiesz?  Rzecznik - zderzak, szaman czy spowiednik?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy