Wiadomości branżowe

Imago PR wspólnie z Prelite PR dla Tauron Polska Energia SA.

Konsorcjum firm Imago Public Relations i Prelite Public Relations przygotuje spółkę Tauron Polska Energia SA do zarządzania sytuacją kryzysową.Zadaniem agencji jest opracowanie i wdrożenie procedur zarządzania sytuacją kryzysową dla

Konsorcjum firm Imago Public Relations i Prelite Public Relations przygotuje spółkę Tauron Polska Energia SA do zarządzania sytuacją kryzysową.

Zadaniem agencji jest opracowanie i wdrożenie procedur zarządzania sytuacją kryzysową dla Tauron Polska Energia SA i szesnastu spółek Grupy Tauron. Procedury zawarte będą w przygotowywanym przez agencje podręczniku postępowania w kryzysie.

– Do tej pory spółki Grupy Tauron zachowywały pierwotną identyfikację i w razie konieczności zarządzały kryzysami w oparciu o dotychczasowe procedury. Wprowadzenie grupy na giełdę, a także postępująca unifikacja brandingu i specjalizacja spółek, skłoniły nas do wprowadzenia spójnych zasad postępowania – mówi Paweł Gniadek, dyrektor Departamentu  Komunikacji Rynkowej i PR Tauron Polska Energia SA.

Tauron Polska Energia S.A. jest spółką holdingową w grupie kapitałowej, która jest drugim co do wielkości producentem energii elektrycznej w Polsce. Grupa Tauron jest zarazem największym dystrybutorem energii w kraju oraz jednym z największych jej sprzedawców (według danych za lata 2007-2009). Obejmując swoim działaniem 17 proc. powierzchni kraju i zatrudniając ok. 28 tys. osób, zachowuje pozycję jednego z największych podmiotów gospodarczych w Polsce.

Grupa Tauron posiada aktywa we wszystkich elementach łańcucha wartości charakterystycznego dla sektora elektroenergetycznego (wydobycie, wytwarzanie, odnawialne źródła energii, dystrybucja, sprzedaż). W skład Grupy Tauron wchodzą m.in. Południowy Koncern Węglowy S.A., Południowy Koncern Energetyczny S.A., Enion S.A., EnergiaPro S.A., Enion Energia sp. z o.o., EnergiaPro Gigawat sp. z o.o., Elektrownia Stalowa Wola S.A., PEC Katowice S.A., EC Tychy S.A., Elektrociepłownia EC Nowa, PEC w Dąbrowie Górniczej oraz Tauron Ekoenergia sp. z o.o.

Tauron Polska Energia SA wybrał konsorcjum Imago PR i Prelite PR w drodze postępowania ofertowego.

Działaniami zespołu pracującego na rzecz Tauron Polska Energia SA kierują uznani w dziedzinie komunikowania kryzysowego eksperci: Rafał Czechowski i dr Waldemar Rydzak, szefowie agencji tworzących konsorcjum.

A to już wiesz?  Promocja w rytmie popkultury

###

Informacje o Imago Public Relations:

Według rankingów Press i Warsaw Business Journal agencja Imago PR – powstała przed 11 laty – jest największą regionalną firmą public relations w Polsce.

W 2009 roku firma Imago PR została nagrodzona w konkursie Złote Spinacze przez Związek Firm Public Relations rekordową liczbą trzech Złotych Spinaczy za komunikację kryzysową (na rzecz Wielkopolskiej Wytwórni Żywności Profi SA), PR korporacyjny i kreatywność (na rzecz Saint-Gobain Construction Products).

Rok wcześniej agencja została wyróżniona Złotym Spinaczem w kategorii komunikacja kryzysowa za działania na rzecz JSW SA. w związku ze strajkiem w KWK Budryk – najdłuższym strajkiem po transformacji ustrojowej.

Zrealizowane projekty w obszarze PR kryzysowego przyniosły też agencji dwukrotny udział w finale globalnego konkursu IPRA Golden World Awards w latach 2009 i 2010.

Specjalizacja agencji to zarządzanie sytuacją kryzysową, strategiczne PR i współpraca z mediami.

Imago Public Relations jest jedynym przedstawicielem w Polsce Eurocom Worldwide – globalnej sieci firm PR oraz członkiem The Association of Communication Experts – międzynarodowej sieci niezależnych firm public relations.

Zapraszamy na stronę: www.imagopr.pl

 

Informacje o Prelite Public Relations:

Prelite Public Relations jest pierwszą w Wielkopolsce i jedną z najstarszych w Polsce agencji public relations. Jej założycielami są Waldemar Rydzak i Jacek Trębecki – adiunkci w Katedrze Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Przez blisko 16 lat działalności agencja zrealizowała szereg usług z zakresu relacji z mediami, opracowania i wdrożenia strategii komunikowania czy doradztwa w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Jej klientami były m.in. Metro Group, Bank Zachodni WBK, PTC Era, Nivea Polska, Kompania Piwowarska, Kulczyk Tradex.

Dr Waldemar Rydzak, prezes agencji, jest ekspertem i autorem publikacji naukowych w dziedzinie zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Doradzał zarządom największych spółek i opracowywał strategie komunikowania kryzysowego dla takich firm jak: PKN Orlen, PTC Era, Enea, Elektrim, Dalkia czy Międzynarodowe Targi Poznańskie.

A to już wiesz?  Ranking Best Global Brands 2011- Samsung umacnia swój wizerunek

Zapraszamy na stronę: www.prelite.pl

Informacje o Eurocom Worldwide:

Zapraszamy na stronę: www.eurocompr.com

Informacje o The Association of Communication Experts:

Zapraszamy na stronę: www.the-ace.com

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy