Konsorcjum firm Imago Public Relations i Prelite Public Relations przygotuje spółkę Tauron Polska Energia SA do zarządzania sytuacją kryzysową.
Zadaniem agencji jest opracowanie i wdrożenie procedur zarządzania sytuacją kryzysową dla Tauron Polska Energia SA i szesnastu spółek Grupy Tauron. Procedury zawarte będą w przygotowywanym przez agencje podręczniku postępowania w kryzysie.
– Do tej pory spółki Grupy Tauron zachowywały pierwotną identyfikację i w razie konieczności zarządzały kryzysami w oparciu o dotychczasowe procedury. Wprowadzenie grupy na giełdę, a także postępująca unifikacja brandingu i specjalizacja spółek, skłoniły nas do wprowadzenia spójnych zasad postępowania – mówi Paweł Gniadek, dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej i PR Tauron Polska Energia SA.
Tauron Polska Energia S.A. jest spółką holdingową w grupie kapitałowej, która jest drugim co do wielkości producentem energii elektrycznej w Polsce. Grupa Tauron jest zarazem największym dystrybutorem energii w kraju oraz jednym z największych jej sprzedawców (według danych za lata 2007-2009). Obejmując swoim działaniem 17 proc. powierzchni kraju i zatrudniając ok. 28 tys. osób, zachowuje pozycję jednego z największych podmiotów gospodarczych w Polsce.
Grupa Tauron posiada aktywa we wszystkich elementach łańcucha wartości charakterystycznego dla sektora elektroenergetycznego (wydobycie, wytwarzanie, odnawialne źródła energii, dystrybucja, sprzedaż). W skład Grupy Tauron wchodzą m.in. Południowy Koncern Węglowy S.A., Południowy Koncern Energetyczny S.A., Enion S.A., EnergiaPro S.A., Enion Energia sp. z o.o., EnergiaPro Gigawat sp. z o.o., Elektrownia Stalowa Wola S.A., PEC Katowice S.A., EC Tychy S.A., Elektrociepłownia EC Nowa, PEC w Dąbrowie Górniczej oraz Tauron Ekoenergia sp. z o.o.
Tauron Polska Energia SA wybrał konsorcjum Imago PR i Prelite PR w drodze postępowania ofertowego.
Działaniami zespołu pracującego na rzecz Tauron Polska Energia SA kierują uznani w dziedzinie komunikowania kryzysowego eksperci: Rafał Czechowski i dr Waldemar Rydzak, szefowie agencji tworzących konsorcjum.
###
Informacje o Imago Public Relations:
Według rankingów Press i Warsaw Business Journal agencja Imago PR – powstała przed 11 laty – jest największą regionalną firmą public relations w Polsce.
W 2009 roku firma Imago PR została nagrodzona w konkursie Złote Spinacze przez Związek Firm Public Relations rekordową liczbą trzech Złotych Spinaczy za komunikację kryzysową (na rzecz Wielkopolskiej Wytwórni Żywności Profi SA), PR korporacyjny i kreatywność (na rzecz Saint-Gobain Construction Products).
Rok wcześniej agencja została wyróżniona Złotym Spinaczem w kategorii komunikacja kryzysowa za działania na rzecz JSW SA. w związku ze strajkiem w KWK Budryk – najdłuższym strajkiem po transformacji ustrojowej.
Zrealizowane projekty w obszarze PR kryzysowego przyniosły też agencji dwukrotny udział w finale globalnego konkursu IPRA Golden World Awards w latach 2009 i 2010.
Specjalizacja agencji to zarządzanie sytuacją kryzysową, strategiczne PR i współpraca z mediami.
Imago Public Relations jest jedynym przedstawicielem w Polsce Eurocom Worldwide – globalnej sieci firm PR oraz członkiem The Association of Communication Experts – międzynarodowej sieci niezależnych firm public relations.
Zapraszamy na stronę: www.imagopr.pl
Informacje o Prelite Public Relations:
Prelite Public Relations jest pierwszą w Wielkopolsce i jedną z najstarszych w Polsce agencji public relations. Jej założycielami są Waldemar Rydzak i Jacek Trębecki – adiunkci w Katedrze Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Przez blisko 16 lat działalności agencja zrealizowała szereg usług z zakresu relacji z mediami, opracowania i wdrożenia strategii komunikowania czy doradztwa w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Jej klientami były m.in. Metro Group, Bank Zachodni WBK, PTC Era, Nivea Polska, Kompania Piwowarska, Kulczyk Tradex.
Dr Waldemar Rydzak, prezes agencji, jest ekspertem i autorem publikacji naukowych w dziedzinie zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Doradzał zarządom największych spółek i opracowywał strategie komunikowania kryzysowego dla takich firm jak: PKN Orlen, PTC Era, Enea, Elektrim, Dalkia czy Międzynarodowe Targi Poznańskie.
Zapraszamy na stronę: www.prelite.pl
Informacje o Eurocom Worldwide:
Zapraszamy na stronę: www.eurocompr.com
Informacje o The Association of Communication Experts:
Zapraszamy na stronę: www.the-ace.com