Wiadomości branżowe

Grupa Havas wśród najczęściej nagradzanych podczas tegorocznych Cannes PR Lions

Grupa Havas wśród najczęściej nagradzanych podczas tegorocznych Cannes PR Lions
Agencje wchodzące w skład globalnej grupy Havas zdobyły łącznie aż dziewięć statuetek PR Lions podczas trwającego Cannes Lions International Festival of Creativity. Wśród jurorów tegorocznego najważniejszego wydarzenia w branży kreatywnej na świecie zasiadała Katarzyna Przewuska, COO Havas Worldwide Warsaw.Z dziewięcioma statuetkami PR Lions Grupa Havas znalazła się na drugim miejscu pod względem nagród zdobytych w tej kategorii. Katarzyna Przewuska, COO Havas Worldwide Warsaw, juror tegorocznego festiwalu w kategorii PR, powiedziała: W Cannes wygrywają nie tylko agencje PR, ale także agencje kreatywne, co dowodzi, że w dzisiejszej komunikacji liczy się przede wszystkim idea kreatywna niosąca jasny przekaz i dająca określone efekty biznesowe. Jeśli miałabym wskazać główne trendy w obszarze PR na podstawie tegorocznego festiwalu i nagrodzonych prac, są to z pewnością: visual storytelling, czyli już nie tylko kontent dobry sam w sobie, ale też odpowiednia formuła jego komunikowania, oraz people affairs, czyli angażowanie społeczeństwa w kampanie public affairs, możliwe dzięki wykorzystaniu mediów społecznościowych, które całkowicie zmieniły obszar PR. Generalnie widać

Teaser

Agencje wchodzące w skład globalnej grupy Havas zdobyły łącznie aż dziewięć statuetek PR Lions podczas trwającego Cannes Lions International Festival of Creativity. Wśród jurorów tegorocznego najważniejszego wydarzenia w branży kreatywnej na świecie zasiadała Katarzyna Przewuska, COO Havas Worldwide Warsaw.

Z dziewięcioma statuetkami PR Lions Grupa Havas znalazła się na drugim miejscu pod względem nagród zdobytych w tej kategorii. Katarzyna Przewuska, COO Havas Worldwide Warsaw, juror tegorocznego festiwalu w kategorii PR, powiedziała: W Cannes wygrywają nie tylko agencje PR, ale także agencje kreatywne, co dowodzi, że w dzisiejszej komunikacji liczy się przede wszystkim idea kreatywna niosąca jasny przekaz i dająca określone efekty biznesowe. Jeśli miałabym wskazać główne trendy w obszarze PR na podstawie tegorocznego festiwalu i nagrodzonych prac, są to z pewnością: visual storytelling, czyli już nie tylko kontent dobry sam w sobie, ale też odpowiednia formuła jego komunikowania, oraz people affairs, czyli angażowanie społeczeństwa w kampanie public affairs, możliwe dzięki wykorzystaniu mediów społecznościowych, które całkowicie zmieniły obszar PR. Generalnie widać tendencję, że social media stają się już mass mediami, szczególnie w komunikacji z młodym pokoleniem. Ten trend z pewnością będzie przybierać na sile ? już zmienia oblicze PR i stwarza niespotykane dotychczas możliwości rozwoju i interakcji  ? dodała Przewuska.

Nagrodzone projekty agencji wchodzących w skład Havas w kategorii PR to:

Kategoria Media, Arts and Entertainment

Metropole Orkest, Havas Worldwide Amsterdam, GOLD LION

Kategoria Healthcare and Services

Reckitt Benckiser / Durex, Havas Worldwide Australia, SILVER LION

Durexperiment Fundawear/ Reckitt Benckiser / Durex, Havas Worldwide Australia, SILVER LION

Kategoria Charity and Not for Profit

The Most Powerful Arm Ever Invented, Red Agency Australia, SILVER LION

Making A New Holiday Tradition: #Givingtuesday, Havas PR New York, BRONZE LION

The Airfood Project, Havas Worldwide Paris, BRONZE LION

A to już wiesz?  Co po Jobsie ? w noworocznym numerze ?Bloomberg Businessweek Polska?

Kategoria Celebrity Endorsement

Fair Go Bro/ Virgin Mobile, Havas Worldwide Australia, SILVER LION

Kategoria Best Use of Media Relations

Loveville Reckitt Benckiser / Durex, Havas Worldwide Milan, BRONZE LION

Kategoria Best Integrated Campaign Led by PR

Fair Go Bro/ Virgin Mobile Australia, Havas Worldwide Australia, BRONZE LION

Cannes Lions International Festival of Creativity potrwa do 22 czerwca.

Źródło Havas Worldwide. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy