media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

Grupa Divante rozszerza wspó?prac? z Praktiker

Spó?ki Divante poszerzaj? wspó?prac? z Praktiker w zwi?zku ze skuteczn? realizacj? celów wizerunkowych oraz zwi?kszeniem obrotów ze sprzeda?y internetowej.Silnik rekomendacji i e-mail marketingWspó?praca z

Spó?ki Divante poszerzaj? wspó?prac? z Praktiker w zwi?zku ze skuteczn? realizacj? celów wizerunkowych oraz zwi?kszeniem obrotów ze sprzeda?y internetowej.

Silnik rekomendacji i e-mail marketing

Wspó?praca z Praktiker rozpocz??a si? od wdro?enia systemu rekomendacji Quartic w sklepie internetowym praktiker.pl. Nast?pnie po??czono rekomendacje z e-mail marketingiem od Sendingo, uzyskuj?c bardzo wysokie wska?niki skuteczno?ci. Udzia? email marketingu w przychodzie kana?u online osi?gn?? 11,45%. Warto?? wizyty z email marketingu zosta?a zwi?kszona w stosunku do ?redniej wizyty o 51,01%.

Unikalne opisy produktów

Równolegle zrealizowano pilota?owy projekt tworzenia przez Divante dedykowanych opisów produktów dla asortymentu dost?pnego online na Praktiker.pl. W ci?gu miesi?ca o 120% wzrós? ruch z Google po wybranych s?owach kluczowych. Odnotowano 3-krotny wzrost sprzeda?y na produktach z rozbudowanymi opisami. Dodatkowo 33% sprzeda?y pochodzi z SEO. Obecnie Divante w sposób ci?g?y, co miesi?c dostarcza zestaw dedykowanych opisów produktów do kluczowego asortymentu klienta.

Kompleksowy e-marketing

Powy?sze sukcesy zach?ci?y obie firmy do rozszerzania zakresu wspó?pracy o sta?? obs?ug? kampanii reklamowych klienta w Internecie. Agencja interaktywna Ideactokompleksowo obs?uguje kampani? Maciek Gajwer, który jest nowym, zaradnym bohater kampanii reklamowej marki Praktiker. Maciek Gajwer na sta?e obecny jest w telewizji, radio, outdoor oraz oczywi?cie w internecie.

W ca?ym projekcie Ideacto realizuje kreacje reklamowe oraz prowadzi kompleksow? komunikacji w social-media:

Bohater marki - Maciej Gajwer - wyró?nia si? zaradno?ci? oraz pozytywnym podej?ciem do ?ycia dzi?ki czemu posiada ogromny potencja? komunikacyjny. Kluczowym obszarem aktywno?ci skierowanych do u?ytkowników jest dostarczanie im korzy?ci w postaci u?ytecznej, praktycznej wiedzy zwi?zanej z szeroko rozumian? tematyk? DYI. Du?y nacisk po?o?ony zosta? na tre?ci prezentowane na blogu takie jak poradniki, checklisty oraz instrukcje umo?liwiaj?ce nawet osobom z niewielk? wiedza na temat majsterkowania samodzielna realizacj? tzw. "prac domowych" - mówi Nikodem Krajewski, CEO w Ideacto.

A to już wiesz?  Pioneer komunikuje 20-lecie powszechnych inwestycji w Polsce

Mobilny katalog i gazetki

W kolejnych krokach umo?liwili?my ka?demu konsumentowi zapoznanie si? z katalogiem i gazetk? produktow? w:

  • kanale online - strona www, newsletter
  • kanale mobile - urz?dzenia mobilne (tablety, smartfony co jest nowo?ci? na polskim rynku)

Kompleksowym przygotowaniem koncepcji, technologii oraz rozwojem aplikacji zaj??o si? Sendingo. W tym momencie w zakresie informacji o gazetce/katalogach obs?ugujemy ??cznie 7 kana?ów komunikacji - www, mobile, tablet, email, rss, facebook oraz google+.

Klient ocenia. Jest dobrze!

S? dwie zasadnicze kwestie, które w moim przekonaniu, wyró?niaj? Grup? Divante na tle ró?nych partnerów, z którymi dotychczas mia?em okazj? wspó?pracowa?. Po pierwsze: pasja. Osoby, z którymi mam przyjemno?? pracowa?, doskonale znaj? i na bie??co ?ledz?, nie tylko polski, ale tak?e ?wiatowy rynek e-commerce, w poszukiwaniu coraz to nowych narz?dzi, trendów i dobrych praktyk. Co wi?cej - i to jest druga rzecz, któr? ceni? - z zaanga?owaniem dziel? si? swoj? wiedz? i pomagaj? firmom, takim jak Praktiker, rozwija? internetowy kana? sprzeda?y. Na koniec jednak, wszystkie dzia?ania podejmowane s? z perspektywy celu, którym jest sprzeda? i zwrot z inwestycji. Dlatego dla mnie wspó?praca z Divante dzia?a w modelu „win-win”. Dobrze wie, ?e sukces klienta jest tak?e ich sukcesem – mówi Krzysztof W?odarczak, E-commerce Manager w Praktiker

Kolejne kroki – synergia i wielokana?owo??

Wiemy, ?e w bran?y Home & Garden internet wp?ywa na ponad 50% decyzji zakupowych podejmowanych w sklepach offline. Dlatego obecnie mocno skupiamy si? na wykorzystaniu efektu ROPO (Research Online Purchase Offline) dla firmy Praktiiker, która obs?uguje 24 markety budowlane w 20 miastach Polski. A sklep internetowy Praktiker.pl w tym procesie b?dzie naturalnym miejscem zdobywania informacji dla konsumentów, decyduj?cych si? na zakup materia?ów budowlano-remontowych zarówno w kanale tradycyjnym jaki i kanale internetowym - mówi Marek Górecki, Doradca ds. eCommerce w Divante.

Kana? e-commerce Praktiker.pl który z sukcesem funkcjonuje od ponad roku osi?gn?? ju? poziom pewnej dojrza?o?ci. Teraz, aby zapewni? mu sta?y rozwój i przewag? konkurencyjn? na rynku, patrzymy ca?o?ciowo na kluczowe aspekty jego dzia?ania w wymiarze „wielokana?owym”. Strategiczne plany rozwoju zaprezentowali?my w prezentacji na konferencji eCommerce Development, zorganizowanej przez Puls Biznesu.

A to już wiesz?  Imago PR dla producenta Rosomaka

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy