media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

Gazeta.pl współpracuje z Audience Science

Biuro reklamy Gazeta.pl, w ramach współpracy z Audience Science - jedną z największych na świecie firm specjalizujących się w targetowaniu behawioralnym kampanii, oferuje osiem nowych profili behawioralnych oraz możliwość

Biuro reklamy Gazeta.pl, w ramach współpracy z Audience Science - jedną z największych na świecie firm specjalizujących się w targetowaniu behawioralnym kampanii, oferuje osiem nowych profili behawioralnych oraz możliwość tworzenia profili dopasowanych do potrzeb reklamodawców.

- Dzięki współpracy z firmą Audience Science, która jest światowym ekspertem w targetowaniu behawioralnym, wzmocniliśmy naszą dotychczasową ofertę – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor sprzedaży grupy Gazeta.pl. – Dodatkowo, przy wykorzystaniu technologii partnera, możemy jeszcze dokładniej definiować segmenty, do których chce dotrzeć z przekazem reklamodawca.

Obecnie w ofercie biura reklamy Gazeta.pl dostępnych jest kilkanaście profili, w tym osiem predefiniowanych profili behawioralnych Audience Science: Finanse osobiste, Przedsiębiorcy, Inwestorzy, Mężczyzna, Kobieta, Rodzice, Dom i wnętrze oraz Technologie. Biuro reklamy Gazeta.pl może też przygotować profile ściśle dopasowane do potrzeb reklamodawców.

Firma Audience Science, która na rynku amerykańskim posiada ponad 190 predefiniowanych profili, współpracuje z m.in.: “Wall Street Journal”, “The New York Times”, “The Economist”, “The Guardian”, “Los Angeles Times”, Reuters i Bloomberg. Technologia Audience analizuje dane o rzeczywistych zainteresowaniach i zachowaniach użytkowników internetu, dzięki czemu umożliwia odpowiednie dopasowanie przekazu do konkretnego konsumenta.

Więcej informacji na temat oferty biura reklamy Gazeta.pl znaleźć można na stronie: Gazeta.pl/reklama.


 

A to już wiesz?  Sylwester Latkowski managerem zintegrowanego newsroomu internetowego w PMPG

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy