media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

Euro RSCG Sensors rozpoczyna współpracę z Energa SA

Energa SA, największa firma energetyczna w północnej Polsce, zakończyła postępowanie przetargowe dot. obsługi public relations. Najwyżej ocenioną ofertę złożyła agencja Euro RSCG Sensors. ? O wyborze Euro RSCG Sensors zdecydowały

Energa SA, największa firma energetyczna w północnej Polsce, zakończyła postępowanie przetargowe dot. obsługi public relations. Najwyżej ocenioną ofertę złożyła agencja Euro RSCG Sensors.

O wyborze Euro RSCG Sensors zdecydowały przede wszystkim takie kryteria jak wartość merytoryczna oferty oraz doświadczenie konsultantów agencji ? mówi Katarzyna Kowalska, Dyrektor Departamentu Marketingu Korporacyjnego w Energa SA.

Euro RSCG Sensors będzie odpowiadać między innymi za komunikację korporacyjną Energa SA, media relations oraz realizację działań komunikacyjnych dot. projektów strategicznych realizowanych przez spółki z Grupy Energa.

Umowa została podpisana na 2 lata.

 

Grupa ENERGA (www.energa.pl) - głównymi obszarami jej działalności są: wytwarzanie, obrót i dystrybucja energii elektrycznej i ciepła. ENERGA dostarcza energię elektryczną
dla 2,5 mln gospodarstw domowych oraz do ponad 300 tys. firm, co daje jej około
17-procentowy udział w rynku sprzedaży energii elektrycznej. Grupa jest operatorem systemu dystrybucyjnego energii elektrycznej na obszarze 75 tys. km kw. i eksploatuje ponad 193 tys. km linii elektrycznych, którymi przesyła ponad 19 TWh energii rocznie.

Euro RSCG Sensors to największa w Polsce sieciowa agencja public relations. Należy do holdingu HAVAS Worldwide. Oferuje kompleksowe usługi konsultingowe w obszarach komunikacji korporacyjnej, finansowej, kryzysowej, public affairs, zarządzania relacjami ze społecznościami oraz komunikacji marketingowej. Zespół Euro RSCG Sensors liczy ponad 40 konsultantów z wiedzą i doświadczeniem z poszczególnych sektorów gospodarki. Firma należy do polskiego Związku Firm Public Relations.

 

A to już wiesz?  Niemal 40 procent firm sprawdza przyszłych pracowników na portalach społecznościowych i planuje zwiększyć budżety na social media

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy