media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

Euro RSCG Marketing House stawia na marketing mobilny

Euro RSCG Marketing House poszerza dział client service o mobile marketing managera. Agencja należąca do grupy Euro RSCG Poland, w odpowiedzi na zmiany zachodzące na rynku i coraz większą liczbę użytkowników urządzeń mobilnych oraz

Euro RSCG Marketing House poszerza dział client service o mobile marketing managera. Agencja należąca do grupy Euro RSCG Poland, w odpowiedzi na zmiany zachodzące na rynku i coraz większą liczbę użytkowników urządzeń mobilnych oraz internetu mobilnego w Polsce i na świecie, rozbudowuje zakres usług w tym obszarze. Trwają prace nad autorskimi aplikacjami na wiodące systemy operacyjne, a w planach są już działania poszerzające ofertę spółki o rozwiązania dedykowane kolejnym platformom jak np. Windows Phone.

Euro RSCG Marketing House to zespół specjalistów w dziedzinie marketingu relacyjnego, których kompetencje wykorzystywane są przy tworzeniu programów lojalnościowych, motywacyjnych i konsumenckich. Aplikacje i systemy dotychczas tworzone dla klientów agencji integrowane są z rozwiązaniami dla urządzeń przenośnych. W związku z wprowadzeniem nowej usługi zespół programistów rozwija kompetencje z zakresu mobile development, a dział client service został poszerzony o stanowisko mobile marketing managera, które objęła Marta Dzięgielewska.

W ramach mobile marketingu agencja oferuje wersje serwisów internetowych (tzw. wersje light) dostępne dla smartfonów oraz budowę aplikacji użytkowych i gier – opartych o autorskie koncepty kreatywne – dedykowanych  poszczególnym systemom operacyjnym. Wsparciem dla powyższych działań są kampanie mobilne, konkursy SMS/MMS,  a także kampanie z wykorzystaniem QR kodów.

Mobile marketing w Euro RSCG Marketing House to przede wszystkim uzupełnienie i nadanie dynamiki obsłudze programów lojalnościowych i motywacyjnych obsługiwanych przy wykorzystaniu autorskiego narzędzia Loyalty Drive. Rozwiązania mobilne są nie tylko dodatkowym kanałem dostępu, ale także istotnym usprawnieniem łamiącym bariery wejścia zarówno dla administratorów jak i konsumentów. Jednocześnie dążymy do stworzenia bibliotek rozwiązań szkieletowych, które pozwolą na optymalizację kosztów oraz czasu tworzenia aplikacji - mówi Dominik Zacharewicz, Client Service Director Euro RSCG Marketing House.

Ostatnio Euro RSCG Marketing House wdrożyło mobilną wersję akcji Podaruj Psa Pomocnika dostępnej pod adresem www.pomozmyrazem.pl. Została ona stworzona w ramach programu Pomóżmy Razem prowadzonego przez producenta papieru marki Velvet.

A to już wiesz?  Bloger w agencji Synertime

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy