„Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies®” – to nowa kreatywna platforma, pod którą marka będzie prowadzić swoje działania w 2012 roku. Autorem koncepcji strategicznej dla jednego z największych producentów pieluszek dla dzieci w Polsce – Kimberly-Clark jest agencja Euro RSCG 4D. Działania mają na celu budowanie zaufania i pozytywnego wizerunku marki.
Za pośrednictwem nowej platformy „Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies®” producent pieluszek chce zachęcić młodych rodziców, by cieszyli się każdą chwilą spędzoną z dzieckiem i wykorzystywali ją jak najlepiej - na wspólne zabawy oraz budowanie relacji. Mając w zanadrzu Huggies® mogą być pewni, że ich wspólny czas nie zakłóci żadna niechciana niespodzianka.
Chcąc dać gwarancję swoich produktów marka Huggies® uruchomiła specjalny program „Gwarancja Satysfakcji Huggies®”. Pozwala on na zbieranie opinii matek na temat produktów Huggies®. Dodatkowo w ten sposób producent pieluszek chce podkreślić, że zadowolenie każdego konsumenta ma dla niego bardzo duże znaczenie. Kimberly-Clark gwarantuje satysfakcję oferowanych produktów lub zwrot pieniędzy.
Kampania Huggies® obejmuje szereg kanałów komunikacji, w ramach działań ATL zaplanowane zostały reklamy prasowe, a także cykl reportaży przygotowanych wspólnie z jedną ze stacji telewizyjnych. W ramach kampanii planowane są konkursy, plakaty i ulotki w sieciach handlowych.
Kampanię wspiera nowo utworzona strona internetowa marki www.cieszciesiesoba.pl oraz dedykowany profil na Facebook’u Huggies Polska. Kimberly-Clark, producent pieluszek Huggies® planuje również zaangażowanie popularnej i lubianej aktorki, która niedawno została szczęśliwą mamą.
Za przygotowanie koncepcji platformy, a także kreację ATL i BTL odpowiada Euro RSCG 4D. Obsługą konkursów konsumenckich zajęła się agencja Euro RSCG Marketing House, natomiast Euro RSCG Digital wdrożyła nową stronę www marki.
Działania są efektem rozszerzenia współpracy Kimberly-Clark z Euro RSCG Sensors, która od 2008 r. prowadzi działania PR dla marki Huggies®. W ramach projektu „Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies®” agencja poprowadzi działania w social media. Euro RSCG Sensors, realizuje także działania PR dla innych marek z portfolio Kimberly-Clark, w tym: Dry Nites, a także od 2006 roku dla marki Velvet i programu „Pomóżmy razem”, którego jest autorem.