media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

eFRESH dla Czas na Herbatę

Agencja interaktywna eFresh rozpoczęła współpracę z Progressive ? właścicielem marki Czas na Herbatę ? jednego z liderów na internetowym rynku herbat w Polsce. Zgodnie z podpisaną umową eFresh od września zajmie się promocją firmy w

Agencja interaktywna eFresh rozpoczęła współpracę z Progressive ? właścicielem marki Czas na Herbatę ? jednego z liderów na internetowym rynku herbat w Polsce. Zgodnie z podpisaną umową eFresh od września zajmie się promocją firmy w internecie.

 ?Działania poprzedziliśmy badaniem funkcjonalności oraz dostosowania sklepu do wymagań wyszukiwarek internetowych. Audyt jest niezwykle ważnym elementem współpracy ? pozwala na zoptymalizowane i najefektywniejsze dysponowanie środkami ? rzecz kluczową z punktu widzenia klienta. Zapoznanie się z sytuacją pozwoliło nam zaproponować działania marketingowe dobrane pod kątem maksymalizacji efektów? ? komentuje Artur Wolniewicz, Account Manager eFRESH.

Czas na Herbatę stale poszerza asortyment o nowe gatunki kaw i herbat, a także różnego rodzaju akcesoria umilające przygotowanie oraz spożywanie tych napojów. Obecnie właściciele sklepu postanowili wesprzeć rozwój ofertowy działaniami promocyjnymi, które pozwolą zwiększyć rozpoznawalność sklepu w sieci.

 ?Do realizacji tego zadania wybraliśmy eFresh, ponieważ wiemy, że firma posiada bogate doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu internetowych kampanii promocyjnych. Liczymy na to, że owocna współpraca przyczyni się do dalszego rozwoju naszego sklepu? ? komentuje Łukasz Sozański, Manager ds. Rozwoju Sprzedaży, Czas na Herbatę.

 Progressive, właściciel marki  ?Czas na Herbatę? działa na rynku w segmencie herbacianym od 1997 roku, stale zyskując na popularności. Sklep oferuje prawie 300 rodzajów herbat najwyższej klasy, a także kawy oraz akcesoria przydatne przy sporządzaniu naparów. Dbałość o klienta, doskonała jakość oraz szybkość obsługi sprawiły, że marka stała się niezwykle ceniona i rozpoznawalna wśród konkurencji.

Agencja interaktywna eFRESH istnieje na rynku już od 10 lat. Jako członek Grupy Fresh działa w obszarze marketingu interaktywnego. Agencja specjalizuje się w projektowaniu serwisów korporacyjnych oraz serwisów relacji inwestorskich, tworzeniu portali informacyjnych, a także prowadzeniu akcji promocyjnych w Internecie. Agencja eFresh jest laureatem wielu prestiżowych nagród. W roku 2012 projekt brandingowy zrealizowany przez eFresh przy współpracy z Fresh Brand Design został wyróżniony jako jeden ze 100 najlepszych  na świecie w prestiżowym REBRAND 100 GLOBAL AWARD.

A to już wiesz?  Kolejne 2012 nagród dla klientów ING Banku Śląskiego

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy