Domino’s Pizza podpisała umowę na stałą obsługę z Grupą WALK. Umowa obejmuje działania w ramach komunikacji 360 stopni, a za ich realizację odpowiadają WALK Creative oraz WALK Social Media.
W ramach współpracy, WALK Creative przygotowało strategię oraz kreacje kampanii wspierających letnią ofertę Domino’s Pizza.
WALK Social Media odpowiada za kompleksową obsługę Domino’s Pizza w mediach społecznościowych. Do zadań agencji należy opracowanie nowej strategii komunikacji oraz bieżące przygotowywanie kontentu i komunikacja z fanami.
Umowa z Grupą WALK została podpisana bezterminowo.
WALK jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie pięć business unitów – WALK PR – zajmujący się komunikacją PR, WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe, WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL/Interactive, WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek oraz WALK Events – specjalizujący się w field marketingu i eventach.