Przygotowaną i zrealizowaną przez Dział Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski kampanię reklamową nagrodziło jury złożone z ekspertów branży interaktywnej, marketerów oraz przedstawicieli domów mediowych, którzy oceniali ? i
Warszawa, 17 września 2012- Dział Innovation and Tech w Edelman Polska rozpoczął pracę nad kolejnym projektem firmy Electronic Arts ? największego na świecie producenta i wydawcy gier komputerowych i wideo. Współpraca - będ
Nowoczesna oferta rachunków osobistych, odświeżone logo i system identyfikacji wizualnej, odmłodzona struktura klientów, a wszystko to wsparte kampanią z udziałem Szymona Majewskiego. 2011 rok dla PKO Banku Polskiego
W momencie zakochania buzują hormony: pojawia się uskrzydlająca nas dopamina, substancje opiatowe ? endorfiny podobne do morfiny albo kokainy, adrenalina, która powoduje przyspieszone bicie serca, pocenie się dłoni, oraz kortyzol
Po raz pierwszy od kilku miesięcy ceny w sklepach nie wzrosły. Co więcej, w ciągu ostatnich trzech miesięcy za zakupy zapłaciliśmy mniej o 3,03 zł ? wynika z analizy Redakcji Finansowej WP.PL. Pod lupę wzięto popularne produk
Tu? po wielkim sukcesie w tenisowym turnieju na kortach Wimbledonu Agnieszka Radwa?ska podpisa?a umow? o wspó?pracy z Amik?. Na mocy podpisanej w lipcu umowy najpopularniejsza polska tenisistka we?mie udzia? w dzia?aniach promoc
Reklama w formie przyciągającego uwagę materiału wideo prezentującego produkt lub ambasadora marki – to InPerson, czyli nowy format reklamowy Gazeta.pl.InPerson, wyświetlany na stronie internetowej jako wierzchnia warstwa,
Od 8 sierpnia w Auchan rusza z wielką akcją handlową, pod hasłem ?Cenowe łaaał!?.Będzie to doskonała okazja na udane zakupy. Podtrzymując swoją dewizę ?Zbijamy ceny zawodowo?, sieć oferuje duży wybór produktów w niskich
eFRESH rozpoczyna wspó?prac? z firm? 7milowy z Grupy BCC, która specjalizuje si? w projektach SAP na rynku ma?ych i ?rednich przedsi?biorstw. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo e-biznesowe i wspó?tworze
Magellan, lider rynku usług finansowych sektora medycznego, dokonał kompleksowego odświeżenia wizerunku spółek działających w ramach struktury Grupy. Nowa komunikacja marki Magellan opiera się na pozytywnych emocjach związany