Agencja ratingowa Standard&Poor's potwierdziła ocenę ratingową dla Warty na poziomie A z perspektywą stabilną. Jednocześnie podniosła tzw. samodzielny rating Warty z poziomu BBB do BBB+.Potwierdzenie wysokiej oceny ratingow
Blisko 5 tysięcy zdjęć w konkursie na najpiękniejsze świąteczne iluminacje i ponad 100 tysięcy fanów akcji na Facebooku - to efekty IV edycji ?Świeć Się z ENERGĄ?. W kończącej się dzisiaj corocznej zabawie Grupy ENERGA w
Stowarzyszenie Przyjaciele Świata nawiązało długofalową współpracę z agencją Toolbox Creative Communications w zakresie usług PR. W myśl założeń Stowarzyszenia, Agencja podjęła się powierzonych zadań pro bono.Stowarz
Kiedyś wydanie płyty było wydarzeniem kulturalnym, społecznym i biznesowym. Obecnie jest jedynie punktem startu, pretekstem do tego, co wokół muzyki dzieje się później. Jeśli muzyczny show-biznes chce nadal zarabi
Pierwsza „konkursowa” toaleta wolnostojąca została oddana do użytku w sierpniu 2012 roku. Obiekt powstał na podstawie projektu koncepcyjnego, który zdobył Grand Prix konkursu Sanitec KOŁO „Projekt Łazien
TUiR Warta zmienia logo. Nawiązuje ono do symboliki Grupy Talanx, nowego głównego akcjonariusza spółki, ale równocześnie pozwala zachować ciągłość z marką znaną w Polsce od 1920 r., bardzo cenioną i rozpoznawalną. Nowe
W związku z pojawiającymi się na rynku informacjami na temat zmian w zespole kreacji Havas Worldwide Warsaw zarząd potwierdza, że Jacek Szulecki, Chief Creative Officer, zdecydował się zakończyć współpracę z agencją z koń
Ubezpieczenia komunikacyjne Warty zdobyły srebrne godło Konsumencki Lider Jakości 2012 w programie konsumenckim specjalnego dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. W przeprowadzonym badaniu wzięło udział niemal 1700 osób dobranych
Pierwsza w Polsce smartfonowa redakcja, relacje ze wszystkich meczów Euro 2012 w aplikacji „Z czuba i na żywo”, serwis internetowy live Sport.pl/Euro, a do tego audycje radiowe, specjalny magazyn, dodatki i cykle re
?Jakość na Bank? to ranking, który po raz pierwszy przeprowadzony został w maju tego roku. Jego celem jest ocena jakości obsługi oferowanej w placówkach bankowych. Badanie przygotował TNS Polska, we współpracy z firmą Deloit