Już ponad milion fanów na Facebooku lubi operatora telefonii komórkowej Plus. Z tej okazji agencja faceADDICTED stworzyła wirtualną imprezę, w której głównymi bohaterami są internauci! Personalizowana aplikacja łączy świ
Dynamiczne e-maile z personalizowaną ofertą wysyłane przez Rainbow Tours za pośrednictwem systemu SALESmanago marketing automation mają o 310% więcej konwersji niż tradycyjne newslettery sprzedażowe wysyłane masowo do klientó
50 worków sztucznego śniegu, 60 statystów i 3 kaskaderów potrzebnych było aby oddać uliczny klimat przedświątecznej gorączki. Efekty tego przedsięwzięcia można oglądać w trwającej właśnie świąteczne
Rok 2012 obfituje w nagrody i wyróżnienia dla marki WINIARY. Aż dwa produkty: Sos pieczeniowy ciemny WINIARY oraz Budyń o smaku śmietankowym WINIARY zostały nagrodzone prestiżową statuetką Złoty Paragon 2012. Ponadto WI
Wystartowała nowa kampania promująca aukcje charytatywne WOŚP na platformie Allegro. W tym roku, do licytowania przedmiotów na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zachęca aktorka Katarzyna Bujakiewicz. W interaktywnej ap
Agencja nano przygotowała komunikację dla nowego produktu firmy farmaceutycznej Teva Pharmaceuticals Polska.Skinelle to innowacyjny suplement diety dla kobiet, który pomaga walczyć z oznakami starzenia się skóry. Ded
ING Bank Śląski, jako jedyna instytucja finansowa, został wyróżniony przez tygodnik POLITYKA Srebrnym Listkiem CSR. Tym samym bank znalazł się w gronie 17. firm stosujących w codziennej działalności najlepsze praktyki z
9 listopada ukaże się pierwszy numer FILMU pod redakcją Tomasza Raczka. Zmiany w magazynie są widoczne już na okładce, na której znalazło się odświeżone logo miesięcznika oraz zdjęcie Macieja Stuhra ze specjalnej sesji dla
Rozpoczęła się wielka "świetlna" rywalizacja miast. Szczecin, Rzeszów, Warszawa, czy Katowice? Kto tym razem zdobędzie najwięcej głosów internautów i miano najpiękniej oświetlonego miasta na Święta? Na zwycięzcę czwarte
Katarzyna Pakosińska, Anna Mucha, Katarzyna Zielińska i Maciej Musiał wraz z zaangażowanymi społecznie firmami wspierają akcję charytatywną ?Pacyfa?. Gwiazdy promują noszenie bransoletek Missiu z motywem pacyfy. Bransoletkę