Agencja HAVAS PR Warsaw rozpoczęła współpracę z nowymi klientami reprezentującymi sektory energetyczny i logistyczny ? West Coast Energy Polska oraz dwiema spółkami z logistycznej Grupy Rhenus. West Coast Energy Polska to loka
Jesień to odpowiedni czas, aby przyjrzeć się swojej garderobie. Warto wprowadzić do niej barwne akcenty, które ożywią strój w pochmurne dni, dlatego kolory: burgundy, oranże, kobalty, czerwienie, zielenie i żółcienie stały
Agencja ratingowa Standard&Poor's potwierdziła ocenę ratingową dla Warty na poziomie A z perspektywą stabilną. Jednocześnie podniosła tzw. samodzielny rating Warty z poziomu BBB do BBB+.Potwierdzenie wysokiej oceny ratingow
Zadaniem konkursowym jest ułożenie hasła promującego sklep internetowy z kosmetyki kolorowymi i akcesoriami do makijażu. Każdy z nas może spróbować sił jako copywriter tworząc kreatywny slogan i powalczyć o atrakcyjne
BRE Ubezpieczenia TUiR SA zwyciężyło w 10. edycji plebiscytu ?Najlepszy Partner w Biznesie? organizowanego przez miesięcznik Home&Market. Nagroda przyznawana jest przez redakcję na podstawie analizy ofert nominowanych firm, pr
Tu? po wielkim sukcesie w tenisowym turnieju na kortach Wimbledonu Agnieszka Radwa?ska podpisa?a umow? o wspó?pracy z Amik?. Na mocy podpisanej w lipcu umowy najpopularniejsza polska tenisistka we?mie udzia? w dzia?aniach promoc
Fundacja Rak?n?Roll wspólnie z marką Scotch-Brite? rozpoczęła niestandardową akcję edukacyjną zachęcającą do samobadania piersi ? ?Wyrolluj raka?. Na specjalnie wyprodukowanych rolkach Scotch-Brite? firmy 3M znajdują się
Do grona klientów Neuron Agencji Public Relations dołączyła IMPERVA ? firma, która chroni krytyczne dane i aplikacje przechowywane w centrach danych największych firm i instytucji na całym świecie. Agencja odpowiadać będzie z
Do rozpoczęcia Mistrzostw Europy w piłce nożnej w Polsce i na Ukrainie pozostały niecałe 4 tygodnie. Turniej, do którego przygotowujemy się od pięciu lat będzie wielkim, nie tylko sportowym wydarzeniem. Carlsberg, Oficja
Już w najbliższą środę rusza akcja, podczas której redakcja Wirtualnej Polski wypatrywać będzie w Trójmieście najbardziej stylowo ubranych osób. Finałowa piętnastka, wybrana przez internautów WP.PL