Po zakończeniu najbardziej spektakularnego sezonu w dotychczasowej karierze Agnieszka Radwańska niewątpliwie zasłużyła na słodkie chwile odprężenia. Teraz może w końcu wypróbować przepis na ulubione czekoladowe muffinki, w
Pierwsza „konkursowa” toaleta wolnostojąca została oddana do użytku w sierpniu 2012 roku. Obiekt powstał na podstawie projektu koncepcyjnego, który zdobył Grand Prix konkursu Sanitec KOŁO „Projekt Łazien
W czwartek, 23 sierpnia, na jednym z warszawskich przystanków, Domino?s Pizza rozdawała pyszną pizzę. Była to kontynuacja zimowej akcji z zeszłego roku ?Złap gorącą pizzę na przystanku!?, która cieszyła się dużym zaintere
Adkontekst opublikowa? wyniki badania, które przeprowadzi? w?ród wydawców emituj?cych na swoich serwisach reklamy kontekstowe tej sieci. Z badania wynika m.in. ?e ponad 95% respondentów poleci?oby korzystanie z sieci Adkontekst swo
Antoine Kolendowski promowany na stanowisko Chief Executive Officer i Katarzyna Przewuska na stanowisko Chief Operating Officer grupy Euro RSCG Poland. Wojciech Borowski opuszcza firmę, aby podjąć się nowego projektu.Euro RSCG Wor
Z początkiem września rusza nowa kampania reklamowa Netii - ?Co Ci serce dyktuje? - promująca najnowszą ofertę firmy. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, w stylistyce nawiązującej do romantycznej piosenki francuskiej lat
Współpraca Deante z młodymi projektantami nabrała nowego wymiaru podczas tegorocznej edycji targów beECO. Przekazane przez firmę produkty wyposażenia wnętrz zyskały drugie życie w trakcie warsztatów prowadzonych w strefie Co
Joanna Pruszyńska-Witkowska została członkiem Rady Ekspertów platformy dialogu i wymiany doświadczeń o najlepszych praktykach zarządzania, przywództwa, strategii i komunikacji dla liderów biznesu i administra
Czytelnicy tygodnika Time już wybrali. Według nich Człowiekiem Roku 2012 został? Kim Dzong Un, od grudnia 2011 de facto przywódca Korei Północnej. Decyzją redakcji Człowiekiem Roku 2012 został jednakBarack Obama. Do wybo
„Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu” – pod takim hasłem rusza kampania promocyjna tygodnika WPROST. Wydawca wspólnie z redakcją kontynuuje obrany w marcu 2010 kierunek zmian i z nową siłą, nowym zes