W dniach 25-28 kwietnia 2012 roku w Sopocie spotkało się ponad pół tysiąca ekspertów marketingu z Polski i ze świata. Wystąpiło wielu gości specjalnych - tak wybranych, aby ich wystąpienia uzupełniały się mer
W Konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow doceniona została kampania relaunchowa marki Banku. Jury uhonorowało także koncepcję wprowadzenia na rynek PKO Konta za Zero. Jurorzy oceniali sposób opracowania strategii kampa
Pod has?em „Biegnij ?ladami historii” 28 lipca br. wystartuje XXII Bieg Powstania Warszawskiego. Kilka tysi?cy zawodników pobiegnie historycznymi ulicami Warszawy, by uczci? w ten sposób pami?? o uczestnikach
W 2011 roku Klub Dekoral Professional zorganizował już drugą edycję konkursu Malarz Roku, mającego na celu wyłonienie najlepszego wykonawcy w branży malarskiej w Polsce. Zainteresowanie konkursem przerosło oczekiwania organizat
Od 29 marca w Zetafonie można wybierać spośród większej liczby miesięcznych zobowiązań i telefonów w nowych, lepszych cenach. Oferta Orange na kartę z telefonem lub modemem od 1 zł, jako jedyna na rynku pozwala o
Fiat 500, trzy skutery Vespa, 200 zegarków – to nagrody w konkursie pod hasłem „Wygraj Fiata na koniec lata” dostępnym na portalu doradczym Rossnet.pl. Fundatorem nagród jest firma Henkel.Należący d
Nowoczesny tablet i inne ciekawe nagrody mogą otrzymać klienci WARTY, którzy do końca sezonu wakacyjnego kupią ubezpieczenie turystyczne WARTA Travel. Teraz to jeszcze łatwiejsze, bo towarzystwo rozbudowało ofertę sprzeda
Dostępne wyłącznie w drogeriach Rossmanna naturalne kosmetyki Alterra otrzymała tytuł ?Srebrnej Pieczęci Natury 2012?. Wyróżnienie przyznano w kategorii ?Zagranicznych kosmetyków naturalnych w obrocie detalicznym?. Celem konku
Warszawa, 21 września 2012 r. ? Na berlińskich targach IFA 2012 firma HP zaprezentowała aż 3 nowe modele notebooków i jeden komputer typu all-in-one. Wszystkie z nich zostały wyposażone w ekrany dotykowe, wspomagające pracę w
Agencja nano przygotowała koncept graficzny oraz materiały POS w promocji odkurzaczy Philips „Promocja wciągająca 23% VAT”.To kolejna realizacja nano dla Philips Polska. Agencja wygrała przetarg pomysłem kreaty