Bank BGŻ znalazł się w czołówce rankingu ?Bank na medal? przygotowanego przez ?Wprost? i ?Bloomberg Businessweek? w oparciu o wyniki badań Vision SecretClient.Bank zanotował imponujący wzrost z 20,3 proc. w 2009 roku do 60,3
Maciej Kirylło dołączyl do zespolu menadżerskiego Platformy Mediowej Point Group. Jako dyrektor będzie odpowiadał za rozwój biznesu w części agencyjnej GK PMPG, w tym m.in. agencji nano.Jego głównym zadaniem jes
Grupa ENERGA laureatem Nagrody Gospodarczej Prezydenta RP w kategorii Zielona Gospodarka. Prezes spółki Mirosław Bieliński odebrał statuetkę z rąk prezydenta Bronisław Komorowskiego.Do tegorocznej X. edycji nagrody nomin
Odejście od prezentowania informacji w formie tabel, prostota, przejrzystość, funkcjonalność i estetyka ? to podstawowe wyznaczniki wyglądu serwisu internetowego nowego mBanku. Jego elementy ? w zupełnie nowej odsłonie ? zosta�
Ubezpieczenia komunikacyjne Warty zdobyły srebrne godło Konsumencki Lider Jakości 2012 w programie konsumenckim specjalnego dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. W przeprowadzonym badaniu wzięło udział niemal 1700 osób dobranych
Aż dwie kampanie społeczne przygotowane przez agencję Havas Worldwide dla Fundacji Rak?n?Roll znalazły się wśród dwunastu wyróżnionych w tegorocznym II Plebiscycie Czytelników serwisu kampaniespołeczne.pl. Na tę najlepszą
Niesamowite historie, nieznane miejsca, ciekawe postaci i mnóstwo zagadek czeka na mieszkańców dwudziestu miast, którzy włączą się do gry miejskiej „Złam kod miasta!”. Akcja zorganizowana przez Ga
Niekwestionowane pierwsze miejsce zajmuje prezes PGNiG Grażyna Piotrowska-Oliwa ? menedżerka z bogatym doświadczeniem i niebagatelnymi umiejętnościami zarządczymi, a także charyzmą, niezbędną w prowadzeniu zespołu. Kolejne m
Dział badań największego polskiego serwisu społecznościowego dołącza do Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA). NK jest pierwszym portalem społecznościowym przystępującym do inicjatywy zapoczątkowanej pr
Warszawska agencja public relations zmieniła nazwę, co ma podkreślić, że firma stawia na łączenie odmiennych, zróżnicowanych wartości, które w efekcie synergii przynoszą Klientom wizerunkową wartość dodaną. Zmieniła si