Czytelnicy tygodnika Time już wybrali. Według nich Człowiekiem Roku 2012 został? Kim Dzong Un, od grudnia 2011 de facto przywódca Korei Północnej. Decyzją redakcji Człowiekiem Roku 2012 został jednakBarack Obama. Do wybo
Hipotezy są dwie: ?Radek przygotowuje się do ponownego uderzenia na prezydenturę albo otrzymał od Tuska obietnicę, że to on mógłby zostać jego sukcesorem na stanowisku szefa partii lub nawet premiera?. W najnowszym wydaniu tyg
Pierwsza „konkursowa” toaleta wolnostojąca została oddana do użytku w sierpniu 2012 roku. Obiekt powstał na podstawie projektu koncepcyjnego, który zdobył Grand Prix konkursu Sanitec KOŁO „Projekt Łazien
Ogłoszony w czerwcu konkurs dla projektantów wnętrz HOMPLEXOWE WNĘTRZA 2012 osiągnął kolejny etap. Po dwóch miesiącach przygotowań projektanci mogą składać swoje prace poprzez dedykowaną do tego stronę na platformie
Scenariusze dla Europy, które dają szanse na przezwyciężenie kryzysu, są tematem drugiej edycji Europejskiego Forum Nowych Idei, która odbywa się w Sopocie. Tygodnik WPROST jest partnerem EFNI, a rozmowy z gośćmi forum oraz r
Domino’s Pizza uruchomiła nową aplikację na iPada - grę Pizza Hero, za pomocą której użytkownicy mogą skomponować swoją własną pizzę i zdobywać za to punkty. Nowa aplikacja Domino’s Pizza Hero to gra, w
epay Polska, dywizja działająca w ramach Euronet Polska, wprowadza specjalne stojaki z ofertą Kart Prezentowych. Stojaki znajdują się w blisko 400 sklepach sieci HDS takich jak Inmedio, Inmedio Cafe, Relay oraz 1?Minute w całym
Rok 2012 obfituje w nagrody i wyróżnienia dla marki WINIARY. Aż dwa produkty: Sos pieczeniowy ciemny WINIARY oraz Budyń o smaku śmietankowym WINIARY zostały nagrodzone prestiżową statuetką Złoty Paragon 2012. Ponadto WI
?To, co najważniejsze. WPROST? ? to hasło trwającej właśnie jesiennej kampanii tygodnika WPROST. Spoty WPROST można zobaczyć w wybranych stacjach telewizyjnych, a od piątku ? także w sieci kin Cinema City przed projekcjami fil
Kredyt Bank zajął 3. miejsce w rankingu jakości przygotowanym przez TNS Polska, Deloitte oraz „Puls Biznesu”. Standardy jakości obsługi klienta w Kredyt Banku oceniono wysoko – bank zdobył 76,2% możliwych punkt