?Aby wypromować niszowy biznes stwórz prostą usługę, sprawdź co decyduje o jej unikalności (wyjątkowości) i kto jej potrzebuje?. Otóż okazuje się, że reguła ta właśnie w kontekście niszowości nie sprawdza się wcale
Firma Samsung Electronics Polska rozpoczęła partnerstwo technologiczne z Muzeum Powstania Warszawskiego. W ramach rozpoczynającej się współpracy Samsung został partnerem wystawy ?O broni. Militaria ze zbiorów Muzeum Powstania W
Polski rynek coraz śmielej podchodzi do tematu cross promocji. Idąc tropem marketingowych trendów, ROCKWOOL nawiązał współpracę z KOMFORTEM. Idea jest prosta i skuteczna: łącząc swoje zasoby marketingowo-sprzeda�
WARTA zakończyła przetarg na agencję reklamową full-service. Zwycięzcą została agencja LOWE, która przedstawiła najciekawszą platformę kreatywną.Wybrana agencja na zapewnić kompleksowe usługi, czyli wsparcie w obsz
Andrzej Stankiewicz i Piotr Śmiłowicz dołączają z początkiem lipca do zespołu tygodnika WPROST. Ich pierwsze publikacje pojawią się w numerze 28, który ukaże się 9 lipca. Obaj dziennikarze ostatnio byli związa
Samsung został partnerem technologicznym wystawy „Wywyższeni. Od faraona do Lady Gagi”, która inauguruje Rok Jubileuszowy Muzeum Narodowego w Warszawie. Wspierając spektakularną wystawę produktami, które
Od 16 listopada epay Polska wraz z operatorem sieci PLUS oraz siecią STATOIL uruchomił promocję skierowaną do odwiedzających stacje. Tym razem kupując doładowanie do konta lub starter sieci PLUS na stacji STATOIL każdy abonent
Zespół budujący platformę gier i aplikacji NK został wzmocniony przez Jacka Jankowskiego, który objął stanowisko Games and Applications Advisor. Manager jest obecny na rynku internetowym już od lat dziewięćdziesiątych. Prze
W konkursie firmy Samsung można wygrać pralkę Eco Bubble. Wystarczy trochę szczęścia i? jak najwięcej metek opisujących sposób prania. Trzeba odciąć je od ubrań i przesłać do organizatora konkursu.Pralki Eco Bubble pio
W miniony piątek podczas jubileuszowej gali konkursu Złote Spinacze ogłoszono najlepsze kampanie public relations ubiegłego roku. Agencja Havas PR Warsaw zdobyła największą ilość nagród, w tym dwie w kategoriach głównych: