Co drugi Polak czerpie wiedzę na ten temat finansów z internetu, prasy, telewizji lub radia. To ponad dwa razy więcej osób niż w przypadku Niemców, Holendrów czy Brytyjczyków. Polacy także najczęściej deklarują, że otrzyma
?Młodzi na Podium!? to nazwa konkursu organizowanego na profilu marki Ergo Hestii - You Can Drive w serwisie społecznościowym Facebook. Akcja jest skierowana do młodych użytkowników, którzy poważnie myślą o swoim rozwoju oraz
Gorący Kubek Knorr to marka wyjątkowa na polskim rynku. Potwierdza to przyznany przez konsumentów i ekspertów tytuł Superbrand 2012. Rada Marek, czyli niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu
Orange - oficjalny partner UEFA EURO 2012™, w ramach pierwszego paneuropejskiego projektu sponsoringowego nawiązał współpracę z Sony Mobile Communications. Dzięki niej kibice z 11 krajów Europy wezmą udział w
Żenada. Skandal. Średniowiecze. Tak większość wyborców o poglądach liberalnych i lewicowychoceniła odrzucenie przez posłów wszystkich trzech projektów ustawy o związkach. W najnowszym wydaniu tygodnika WPROST ? o polityczne
Zakończył się cykl spotkań ze studentami organizowanych w ramach ogólnopolskiego roadshow Samsung AppCup. W głównych ośrodkach akademickich przedstawiciele firmy Samsung i zaproszeni goście zachęcali do wzięcia udziału w ko
Marka TEEKANNE wciela się w rolę Mikołaja uruchamiając 6 grudnia na swoim profilu na Facebooku świąteczną grę "Memory" z Adamem Małyszem i nowymi, aromatycznymi herbatami TEEKANNE w roli głównej. Internetowa zabawa potrwa a�
Konkurs WET & HOT BLACK MATE to najseksowniejsze przedsięwzięcie tego lata w polskim Internecie. GRUPA 365 NET po sukcesie kampanii blackpower.pl z udziałem Mike Tysona przygotowała dla klienta Foodcare specjalny konkurs na Fac
Na salony wkracza nowa jakość życia ? swoje wirtualne podwoje na stronie blackpower.pl otwiera Black Energy VIP Club czyli ekskluzywny klub marki Black Energy, czerpiący z doświadczeń młodych i aktywnych konsumentów, cechujący
Nigdy nie powiedziałem, że jestem za eutanazją albo przeciw niej, ale to jest temat, na który trzeba rozmawiać ? mówi WPROST Jurek Owsiak. W najnowszym numerze o tym, dlaczego w tym roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagr