Decydującym powodem sukcesu „Facetów w czerni”, których trzecia część trafia do naszych kin 25 maja, jest fakt, że to kolejny z nieśmiertelnej serii filmów o niedopasowanych do siebie mężczyznac
Jak osiągnąć w projektowaniu sprzętów gospodarstwa domowego idealną równowagę pomiędzy estetyką a funkcjonalnością? Jak zdobyć tytuł „najlepszego z najlepszych”? O tym opowi
W marcu 2010 roku pakiet startowy Instagramu wynosił 500 tysięcy dolarów. W lutym 2011 roku kolejne 7 mln, a po głośnej premierze aplikacji na Androida już 50 mln. Wycena startupa wynosiła 500 mln dolarów. W ciągu zaledwie dw
Kryteria ogłoszonego przez Murator konkursu były niełatwe do spełnienia i stanowiły nie lada wyzwanie dla uczestników. Przede wszystkim, projekt domu konkursowego miał być jednorodzinny, wolnostojący, o powierzchni do 150 m2,
Wszyscy amatorzy sztuki filmowej, przyjemności i lodów Algida wciąż mają szansę wygrać IPady i kamery Sony Bloggie w konkursie filmowym ?Radosne kino Algidy?. Produkcje można zgłaszać jeszcze przez 5 dni. Zwycięskie filmy zo
Tylko tydzień pozostał na zdobywanie kilometrów dla swojego regionu. Uczestnicy akcji "Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie" przejechali już łącznie ponad 65 000 kilometrów. W rankingu prowadzi wojewó
Agencja Toolbox Creative Communications rozpoczęła współpracę z IMS Group, producentem mebli tapicerowanych oraz skrzyniowych. W ramach kontraktu agencja zajmie się wsparciem wizerunkowym marek: Bydgoskie Meble, Etap Sofa,
Na zakończenie roku Carlsberg przygotował dla swoich konsumentów niespodziankę. Do promocyjnych 10-paków piwa tej marki będą dołączone kalendarze ilustrowane pracami polskich artystów nowego pokolenia.Kalen
?Jesteś Bogiem? Leszka Dawida zostało najlepszym polskim filmem sezonu 2011/2012 w plebiscycie Złote Kaczki 2012. Najlepszym polskim filmem sensacyjnym nakręconym po 1945 r. zostały ?Psy? Władysława Pasikowskiego. Zwycięzców w
15 października br. wystartowała nowa kampania marki Gripex pod hasłem ?Męska grypa?. Główną osią projektu jest Wielki Test Męskiej Grypy, który ruszył na stronie www.meskagrypa.pl. Cel kampanii to rekrutacja nowych konsumen