?Poczuj jak dobro do Ciebie wraca? to hasło pierwszej w tym roku kampanii mBanku. Klienci, którzy podczas jej trwania otworzą eKONTO, mogą zyskać nawet 600 zł premii rocznie. - Tym razem bohaterem naszej kampanii jest męż
Nowym klientem Ciszewski MSL Marketing Sportowy, pozyskanym w drodze przetargu, został TAURON Polska Energia – sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej w Polsce. Umowa obejmuje doradztwo oraz obsługę projektów spon
Karolina Korwin-Piotrowska debiutuje na łamach tygodnika WPROST.W dziale Kultura serwuje ?Bombę tygodnia?, czyli przegląd najważniejszych wydarzeń ze świata kultury, mediów i celebrytów z odpowiednim komentarzem. Na pierwszy o
Firma 3M otrzymała Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii ?Narzędzia ścierne?. Klienci docenili innowacyjność, trwałość i wydajność technologii koncernu. Konsumencki Lider Jakości 2012 to ogólnopolski pro
Adkontekst opublikowa? wyniki badania, które przeprowadzi? w?ród wydawców emituj?cych na swoich serwisach reklamy kontekstowe tej sieci. Z badania wynika m.in. ?e ponad 95% respondentów poleci?oby korzystanie z sieci Adkontekst swo
System identyfikacji wizualnej Netii został nagrodzony w tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR 2012. Nowy branding firmy otrzymały srebro w kategorii ?Design?. To już czwarta nagroda przyznana nowej identyfikacji wizualnej Neti
Dni Klubu LifeStyle, które odbędą się 21 i 22 sierpnia b.r., to prawdziwa gratka dla klientów Super-Pharm. Zarówno dotychczasowi klubowicze, jak i osoby, które dopiero w tych dniach założą kartę LifeS
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych – innowacyjna platforma internetowa, w ramach której BRE Ubezpieczenia oraz mBank oferują możliwość wyboru i zakupu ubezpieczenia OC i AC samochodu – została nagrodzona pre
Volvo Masuria Family Cup ? to nowa pozycja na ?eglarskiej mapie Volvo. Ju? 4 sierpnia ca?e rodziny b?d? rywalizowa? w Miko?ajkach o roczne u?yczenie Volvo XC60.Rodzinne regaty, to kolejne po Volvo Olympic Cup i Volvo Gdynia Sailing Da
Sopocki ubezpieczyciel jako pierwszy w Polsce uruchomił specjalną aplikację na Facebooku, dzięki której klienci mogą podzielić się opinią na temat obsługi lub złożyć skargę. ?Centrum Pomocy? ruszyło 23 października. Dz