Banki Spółdzielcze z Grupy BPS wspierające Fundację ?Dziecięca Fantazja? dopilnowały, by zerwać z konwencją dotychczasowych reklam społecznych pokazujących choroby i cierpienie. Postawiły na radość i przeżywanie szczęśc
W niezależnym zestawieniu Top 5 pralek do 1000 zł opublikowanym przez serwis RTV-AGD portalu wp.pl zwyciężyła pralka Amiki AWN 610D. Dokładnie tak! Gdyby to nie była Amica, ta informacja przecież by się tutaj nie znalazła.Je
Gdańsk, 23 maja, 2012 r. — W Gdańskiej ERGO Arenie rozdano Aulery 2012. Spośród 30 startujących w konkursie projektów, jury nagrodziło trzy - Brand24, Can't Stop Games oraz UXPin.Aulery to wyróżnienia
40 proc. czytelników cyfrowych wydań Bloomberg Businessweek Polska czyta magazyn na urządzeniach mobilnych – tabletach i smartfonach. Od listopada użytkownicy urządzeń przenośnych Apple oraz tych z systemem Android m
Agencja interaktywna Artegence uruchomiła dział Social Bar, który będzie zajmował się projektami realizowanymi w mediach społecznościowych. Firma prowadziła już kampanie społecznościowe m.in. dla: AXN Polska, Dominos
1 sierpnia 2012 roku Anna Wilczewska objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie BP Europa SE, odpowiadając za markę Castrol na rynku polskim. Castrol Polska oraz BP Polska od roku 2010 wchodzą w skład BP Europa SE z siedzib�
?Jesteś Bogiem?, ?Róża? czy ?W ciemności?? ?Prawo i pięść?, ?Psy? czy ?Wielki Szu?? Już dziś wieczorem poznamy najlepsze polskie filmy minionego sezonu oraz najlepsze filmy sensacyjne nakręcone w Polsce po 1945 r. wyłonione
Divante realizuje projekt eCommerce dla lidera branży. Militaria.pl od 1998 roku prowadzi internetową sprzedaż wiatrówek i akcesoriów strzeleckich, a także szeroko rozumianego sprzętu outdoorowego, ASG, paintball oraz akcesorió
Jestem za tym, by posiadanie prawa jazdy było przywilejem i nagrodą, a nie należało się jak psu zupa. Jeśli jednak dalej będziecie koncentrowali uwagę na pomyśle fotoradarowego blitzkriegu, skończy się dla was jak z ACTA. Sz
Tygodnik WPROST w październiku pozostawał najczęściej cytowanym polskim tygodnikiem. Inne media powoływały się na publikacje WPROST 170 razy ? wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów pt.: ?Najbardziej opiniotwórcze med