?Młodzi na Podium!? to nazwa konkursu organizowanego na profilu marki Ergo Hestii - You Can Drive w serwisie społecznościowym Facebook. Akcja jest skierowana do młodych użytkowników, którzy poważnie myślą o swoim rozwoju oraz
Agencja InnovationPR rozpoczęła współpracę z firmą Virtualo, która specjalizuje się w dystrybucji e-booków i audiobooków do największych polskich e-księgarni oraz udostępnia w Internecie platformę self-publishingu dla nie
Justyna Szafraniec, szef public relations w Proama, otrzymała Lwa PR Biznesu 2012. ?Lwy PR? to doroczny konkurs organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations na najwybitniejsze osobowości profesji public relations w Po
Ford zaprezentował nowy samochód, którym team tej marki będzie walczył w tegorocznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Świata. Fiesta RS WRC ma teraz nowe barwy i nowego kierowcę. Castrol EDGE kontynuuje wsparci
W dniu 10 grudnia 2012 do Wind Mobile wpłynęła podpisana umowa o współpracy w ramach Open Ringback zawarta z Wydawnictwem Bauer.Wydawnictwo Bauer jest liderem polskiego rynku czasopism. Do portfolio nowego partnera Wind Mobile na
Agnieszka Radwańska wystąpi w najnowszej reklamie telewizyjnej firmy AMICA ? jednego z liderów branży AGD w Europie. Spot jest częścią jesiennej kampanii reklamowej marki. Udział najlepszej polskiej tenisistki będzie wesprze w
SIFE to największa międzynarodowa inicjatywa z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, łącząca działania środowisk biznesowych i studenckich. Obecnie w organizację zaangażowanych jest 38 państw, 1600 uczelni i blisko
10 maja 2012 r. w Restauracji Belvedere w Warszawie odbędzie się Gala European Trusted Brands 2012. Podczas ceremonii wręczone zostaną Złote i Kryształowe Godła. Te prestiżowe wyróżnienia przyznawane są markom, kt&oacu
Rita Schultz dołączy do zespołu dwutygodnika ?Bloomberg Businessweek Polska?. Od 1 czerwca obejmie stanowisko dyrektor wykonawczej ds. wydawniczych.Będzie odpowiedzialna za projekty specjalne w ?BBWP?.Rita Schultz do końca grud
Eskadra PUBLICA wygrała przetarg na działania PR dla Expandera – czołowego gracza branży doradztwa finansowego w Polsce. Firmy współpracowały już w latach 2008-2009 w zakresie biznesowo-finansowego media relations.