Nic tak nie pobudza do działania z rana, jak doskonała kawa. Monte Santos to trzy warianty – Blue Eclipse, dla osób ceniących delikatny smak kawy, Green Eclipse – dla koneserów zdecydowanego ożywienia, nat
Andrzej Stankiewicz i Piotr Śmiłowicz dołączają z początkiem lipca do zespołu tygodnika WPROST. Ich pierwsze publikacje pojawią się w numerze 28, który ukaże się 9 lipca. Obaj dziennikarze ostatnio byli związa
"To dla mnie zaszczyt, że jestem olimpijczykiem, ale #DomagamysięZmiany2012 #Artykuł40" to treść wpisów, które w niedzielę wieczorem na swoich kontach na Twitterze i Facebooku udostępnili amerykańscy lekkoatleci.
ZyXEL, producent rozwiązań sieciowych, organizuje nową piłkarską promocję na routery dla użytkowników domowych. Każdy, kto nabędzie dwa routery NBG-416N, otrzyma w prezencie piłkę futbolową. Promocja obowiązuje u wszystki
?Błyszczeć?- to noworoczne postanowienie niejednej kobiety. Teraz, biorąc udział w loterii audioteksowej zorganizowanej dla wafli marki PRINCESSA, to zdecydowanie łatwiejszy do osiągnięcia cel. Codziennie, przez 5 miesięcy, do
PPG Deco Polska ? właściciel marki Dekoral oraz lider na rynku farb i lakierów ? po raz siódmy z rzędu otrzymał prestiżowy tytuł ?Firma Przyjazna Klientowi?. Wyróżnienie to jest potwierdzeniem najwyższych standardów w obsza
Wirtualna Polska udostępniła właśnie wtyczkę, umożliwiającą proste i szybkie dodawanie opinii pod artykułami w serwisie wiadomosci.wp.pl za pomocą Facebooka.Wirtualna Polska buduje zasięg oraz rozwija serwisy przy użyciu me
31 maja br. na uroczystej gali w podwarszawskich Otrębusach wręczono nagrody Budowlanych Marek Roku 2012. Bezkonkurencyjnym liderem w kategorii materiałów wznoszeniowych została marka Porotherm. Marka Porotherm firmy W
Co wspólnego ma zupa z piłką nożną? Marka WINIARY udowadnia, że naprawdę wiele. Gwarancją sukcesu w garnku jest dobór odpowiednich składników, na boisku – podstawa zwycięstwa to zgrana drużyna, a w
Kredyt Bank zajął 3. miejsce w rankingu jakości przygotowanym przez TNS Polska, Deloitte oraz „Puls Biznesu”. Standardy jakości obsługi klienta w Kredyt Banku oceniono wysoko – bank zdobył 76,2% możliwych punkt