Już w najbliższą niedzielę, 20 stycznia, w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego, odbędzie się Gala Nagród Kisiela. Nagrody zostaną wręczone po raz 20. Gala będzie też okazją do przypomnienia 30 lat tygodnika WPROST, który
Gwiazdy doręczają przesyłki empik.com!Muchy, Popkultura, Rafał Brzozowski, Future Folk, Ewelina Lisowska ? taki skład wprowadził wczoraj spore zamieszanie w życiu Warszawiaków. Gwiazdy umówiły się z klientami empik.com na o
W ramach kampanii „Kocham Polskę za”, firma Samsung zachęca Polaków do odpowiedzi na pytanie za co kochają swój kraj i tym samym wspiera podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych. Każdy wpis na stronie www.koc
Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony
Anna Dyakowska została dyrektorem artystycznym tygodnika WPROST. Dotychczasowy dyrektor, Kasper Skirgajłło-Krajewski, pracuje nad nową makietą magazynu FILM. Grafikiem prowadzącym FILM-u jest Bartek Gałkowski.Zmiana jest konsek
Od 13 lutego Netsprint wprowadza nową identyfikację wizualną wszystkich swoich marek i odświeża serwisy internetowe poświęcone poszczególnym usługom. Jest to wyraz nowej strategii firmy, która zakłada skupienie się na sk
1 października rozpoczęła się kolejna kampania promująca smartfon Samsung GALAXY S III. Komunikacja opiera się na prestiżowej nagrodzie EISA ?Best Mobile Phone 2012-2013?, którą w sierpniu br. został nagrodzony flagowy model
Jesień to odpowiedni czas, aby przyjrzeć się swojej garderobie. Warto wprowadzić do niej barwne akcenty, które ożywią strój w pochmurne dni, dlatego kolory: burgundy, oranże, kobalty, czerwienie, zielenie i żółcienie stały
Już po raz 12 Europejczycy wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała, że Polacy ufają bankom PKO Bank Polski i Alior Bank, kartom płatniczym Visa i Maestr
Na początku listopada startują największe okołoziemskie regaty – Volvo Ocean Race. W polskich mediach ruszyła właśnie kampania reklamowa Volvo XC60 nawiązująca do tematyki regat. Kampania Volvo będzie również ob