Dynamiczne e-maile z personalizowaną ofertą wysyłane przez Rainbow Tours za pośrednictwem systemu SALESmanago marketing automation mają o 310% więcej konwersji niż tradycyjne newslettery sprzedażowe wysyłane masowo do klientó
Klienci, którzy do 14 października br., nabędą w serwisie www.groupon.pl darmowy kupon promocyjny Konta z Lwem Direct i prześlą do 21 października br., internetowy wniosek o otwarcie konta otrzymają 200 zł premii. Uczestnikam
W miniony piątek podczas jubileuszowej gali konkursu Złote Spinacze ogłoszono najlepsze kampanie public relations ubiegłego roku. Agencja Havas PR Warsaw zdobyła największą ilość nagród, w tym dwie w kategoriach głównych:
Okradane są stacje paliw, ciężarówki, maszyny budowlane i rolnicze, lokomotywy i samochody osobowe. Złodzieje to robotnicy, kierowcy autobusów, żołnierze, strażacy, a nawet uczniowie. Sami tylko kierowcy TIR–
Dlaczego niektóre zdjęcia i filmy przykuwają uwagę na dłużej, a inne od początku nie budzą zainteresowania? Jak stworzyć wyjątkową pamiątkę z wakacyjnych przygód, czy rodzinnych weekendów? Organizatorzy konkursu ?Radosn
Startuje kampania reklamowa lodówek Grand obejmująca takie kanały komunikacyjne jak: ATL, BTL, online, ambient oraz PR.„Jak zmieścić słonia w lodówce?” – to główne hasło rozpoczynającej s
Mistrzostwa Euro 2012 to bez wątpienia wzmożony ruch dla branży gastronomicznej. Fani piłki nożnej, z wypiekami na twarzy oglądali w restauracjach, pubach i barach, a także na ekranach swoich telewizorów, zmagania polskie
Sieć handlowa Lidl Polska została wyróżniona prestiżowym tytułem Kryształowej Marki Godnej Zaufania w corocznym plebiscycie wydawnictwa Reader’s Digest. O przyznaniu nagrody zdecydowały głosy oddane przez konsument
Do 6 stycznia (niedziela) trwa finał plebiscytu ?Świeć Się? ? dorocznej zabawy Grupy ENERGA, w której wybierane jest najładniej przystrojone świątecznie miasto w Polsce. Aktualnie na czele znajdują się Bielsko-Biała, Szczec
Euro RSCG 4D jest pomysłodawcą i twórcą reklamy promującej aplikację Samsung Hope Relay Ruszaj Pomagać. Celem spotu jest wzmacnianie świadomości marki Samsung jako oficjalnego sponsora Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londyni