Justyna Szafraniec, szef public relations w Proama, otrzymała Lwa PR Biznesu 2012. ?Lwy PR? to doroczny konkurs organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations na najwybitniejsze osobowości profesji public relations w Po
11 maja, na gali prowadzonej przez Michała Piróga, marka whomus? otrzyma Znak Jakości Viva! dla wegetarian i wegan, nadawany przez Fundację Viva!, wydawcę miesięcznika Vege. Symbolem V oznaczane są produkty i usługi skierowane
Firma Virtualo ? dystrybutor treści cyfrowych wdrożyła nowe rozwiązanie technologiczne umożliwiające szerokie zastosowanie kodów na ebooki w działaniach sprzedażowych i promocyjnych, z którego korzysta już: Empik Salony, e
To było największe wydarzenie roku w branży reklamowej. Redakcja magazynu „Media & Marketing Polska” rozdała nagrody i wyróżnienia dla najlepszych agencji, marek oraz marketerów. Badanie organizowane
Agencja HAVAS PR Warsaw rozpoczęła współpracę z nowymi klientami reprezentującymi sektory energetyczny i logistyczny ? West Coast Energy Polska oraz dwiema spółkami z logistycznej Grupy Rhenus. West Coast Energy Polska to loka
epay Polska, wraz z siecią Orange oraz stacjami benzynowymi Lukoil, przypomina o promocji doładowań konta na kartę w sieci Orange. Za każde doładowanie konta o wartości 35 zł na stacji Lukoil otrzymasz bonusową godzinę na roz
Redakcja Polskiego Portalu Edukacyjnego Interkl@sa informuje o wydłużeniu terminu przyjmowania prac do konkursu ?Twórz, wysyłaj i... wygrywaj!?. Nauczyciele, studenci i inne osoby zainteresowane udziałem w tej rywalizacji mogą zg
eFRESH rozpoczyna wspó?prac? z firm? 7milowy z Grupy BCC, która specjalizuje si? w projektach SAP na rynku ma?ych i ?rednich przedsi?biorstw. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo e-biznesowe i wspó?tworze
Newspoint, pierwsza na polskim rynku platforma monitorująca portale i social media została po raz kolejny wdrożona za granicą. Po wdrożeniach na Litwie i w Norwegii przyszedł czas na dostarczanie danych z social media na rynek au
Stworzyć witrynę internetową i zawiesić ją w Sieci to nie problem. Znacznie trudniej ściągnąć na nią internautów, a jeszcze trudniej - przemienić ich w klientów. Z misją uproszczenia tego procesu do poziomu dostępnego dl