Zakończył się pierwszy etap przetargu na agencję reklamową WARTY. Do dalszego etapu zakwalifikowały się trzy agencje - JUST, McCANN i LOWE. Teraz głos należy do klientów WARTY.Zgodnie z harmonogramem zakoń
Żenada. Skandal. Średniowiecze. Tak większość wyborców o poglądach liberalnych i lewicowychoceniła odrzucenie przez posłów wszystkich trzech projektów ustawy o związkach. W najnowszym wydaniu tygodnika WPROST ? o polityczne
Euro RSCG 4D odpowiada za aktywację marki Coca-Cola we wszystkich oficjalnych Strefach Kibica UEFA EURO 2012™ w Polsce i na Ukrainie. Agencja zajęła się przygotowaniem strategii działań oraz kreatywną koncepcją aktywacji,
Wakacje to nie tylko czas odpoczynku, ale również idealny moment na zakupy. Dla klientów, którzy znaleźli ciekawe letnie oferty i wyprzedaże, PKO Bank Polski przygotował atrakcyjne promocje dotyczące produktów kredytowych.Od
Do poznańskiej agencji dotPR dołączyły trzy nowe osoby. Michał Bajerlein objął stanowisko Graphic Designera, Joanna Sieradzka pełnić będzie obowiązki Junior Account Executive, zaś Sambor Pijanowski odpowiedzialny będzie za
Przygotowania do 9-minutowej misji Felixa Baumgartnera trwały 5 lat a całość przedsięwzięcia kosztowała Red Bulla 20 milionów dolarów. Austriakowi udało się ustanowić rekord najwyższego załogowego lotu balonem i skoku ze
25 poziomów zimowej zabawy czyli Angry Birds w świątecznej odsłonie – Advent Challenge na Google Chrome – podbijają serca fanów na całym świecie. Nowej wersji gry towarzyszy specjalny poziom i konkurs z
W dniach 3-5 października w Warszawie odbędą się V Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2012, których głównym sponsorem jest firma Samsung. Na imprezie tej, podobnie jak na poznańskich targach Invest-Hotel 2012,
W maju br. netPR.pl zorganizował pierwszą relację na żywo z WZA z zagranicy, z symultanicznym tłumaczeniem w Polsce. Transmisja realizowana była z Calgary w Kanadzie, a przekaz był dostępny w czasie rzeczywistym na całym świe
Euro RSCG 4D po raz trzeci wygrało przetarg na obsługę reklamową Immochan Polska. Agencja będzie odpowiadać za budowanie strategii marki Centrów Handlowych Auchan. Głównym zadaniem agencji będzie przygotowanie pro