mBank rozpoczyna kolejną kampanię reklamową eKONTA. Tym razem rachunek prezentowany jest w kontekście ubezpieczeń komunikacyjnych, oferowanych ze zniżką. Dodatkowo, klienci banku mogą też skorzystać z promocyjnego oprocentowa
„Jak mnie słychać koledzy?” – „Jak ojca Rydzyka w Toruniu”. Takie i inne dialogi można usłyszeć w CB radio. Kierowcy ciężarówek mają swój własny język, nie zawsze zrozumiały dla po
30 maja w Pałacu Prymasowskim odbędą się po raz pierwszy w Warszawie Targi Reklamy dla Firm. Swój udział zapowiedziało czterdziestu wystawców. W programie Targów przewidziane są interesujące wykłady i prez
Czwarta edycja ?Świeć Się z ENERGĄ?, plebiscytu na najpiękniejsze iluminacje świąteczne miast wkracza w decydującą fazę etapu wojewódzkiego! W swoich regionach w świątecznej zabawie prowadzi m.in. Szczecin, Rzeszów, Warsz
Bezpiecznie na wakacjach już od 3,5 zł dziennie ? taką propozycję dla Polaków na wakacjach przygotowała Ergo Hestia. Promując bezpieczne wakacje, sopocki ubezpieczyciel przygotował dwa warianty popularnego pakietu Hestia Podró
PSPR wybrało finalistów w tegorocznych Lwach PRWarszawa, 24 października 2012: Zakończył się etap preselekcji spośród nadesłanych zgłoszeń w konkursie Lwy PR 2012. Decyzja, kto powinien otrzymać tytuł Lwa PR w tym roku n
Z przyjemnością informujemy, że od połowy czerwca kompleksową obsługą w zakresie public relations firmy ROGALA zajmuje się agencja Toolbox Creative Communications.Jesteśmy do Państwa dyspozycji w zakresie tematycznym dotycz�
Politechnika Gdańska po raz drugi otrzyma certyfikat Uczelnia Liderów przyznawany przez Fundację Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego oraz Agencję Public Relations Przemysław Ruta Communication. JM Rektor, prof. Henryk K
W wyniku wygranego przetargu na strategię i kreację ogólnopolskiej promocji konsumenckiej agencja nano rozpoczęła współpracę z marką Amica.Promocyjną sprzedażą objęte są wybrane modele lodówek i
Proama, najdynamiczniej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, w ciągu dwóch ostatnich miesięcy zgromadziła na Facebooku, wokół kampanii promującej kulturę jazdy, ponad 20 tys. fanów. ?Wrzucam na luz? to akcja zorganizowana