Joanna Pruszyńska-Witkowska została członkiem Rady Ekspertów platformy dialogu i wymiany doświadczeń o najlepszych praktykach zarządzania, przywództwa, strategii i komunikacji dla liderów biznesu i administra
W Kredyt Banku trwa promocja długoterminowego oszczędzania. Każdy klient, który założy w banku dowolną lokatę na min. 9 miesięcy i zainwestuje co najmniej 10 tys. zł, może wygrać jedną z trzech tygodniowych wycieczek w Alp
Chcesz być autorem okładki tygodnika "Wprost"? Chcesz mieć okładkę z własnym zdjęciem? A może chcesz się zmierzyć z najlepszymi grafikami, którzy co tydzień projektują okładki WPROST? Tygodnik WPROST z okazji swoich 30. u
Jedni mówią, że każda przypomina drzewo – inni, że najlepiej wychodzi się z nią na zdjęciach. Jak jest naprawdę z rodziną? Czy z krewnymi da się coś ugrać? O tym w najnowszej MACHINIE opowiedzą Iza i Łukasz L
Od pocz?tku lipca kompleksow? obs?ug? PR firmy Internorm zajmuje si? agencja Toolbox Creative Communications. Internorm to wiod?cy, mi?dzynarodowy producent drzwi i okien. Firma od ponad 80 lat wyznacza standardy w swojej bran?y, zajmu
Andrzej Stankiewicz i Piotr Śmiłowicz dołączają z początkiem lipca do zespołu tygodnika WPROST. Ich pierwsze publikacje pojawią się w numerze 28, który ukaże się 9 lipca. Obaj dziennikarze ostatnio byli związa
Spółka Euro RSCG 4D przeprowadziła kolejną edycję badania „EuroShopper”, którego celem była m.in. analiza materiałów i mechanizmów promocyjnych oddziałujących na konsumenta na jego ście�
Carlsberg posiada bogatą historię wspierania piłki nożnej wynikającą ze sponsoringu siedmiu ostatnich Mistrzostw Europy. Rozgrywki UEFA EURO 2012™ przeszły oczekiwania firmy i ustanowiły nowe standardy pod względem zaang
Miesięcznik „Fachowy Wykonawca” już po raz trzeci zorganizował i przeprowadził cieszący się dużą popularnością w branży konkurs „Produkt Wykonawcy”. W tegorocznej edycji, wśród produktó
Konsumenci stają się bogatsi i coraz bardziej świadomi – to dobra wiadomość dla firm. Gorsza jest taka, że w parze z zamożnością i wiedzą idą zmęczenie tradycyjnym marketingiem, wyczulenie na obecny w przekazach rekla