Reklama typu in-text jest obecna na polskim rynku już od kilku lat. System Rewords powstał na początku bieżącego roku i jest aktualnie najbardziej zaawansowaną technologicznie platformą tego typu w polskim Internecie. Nato
W ciągu ostatniego roku powstało 8 sklepów Super-Pharm, między innymi w Zakopanem i Gdańsku. W związku z intensywnym rozwojem sieci, już w następną sobotę, 29 grudnia planowane jest otwarcie Super-Pharm w Galerii Łódzkiej
Neuron Agencja Public Relations wznowiła współpracę z British Council. Agencja będzie odpowiadać za komunikację nowego testu z języka angielskiego Aptis, który pozwala precyzyjnie, szybko i tanio zweryfikować komp
BRE Ubezpieczenia TUiR SA zwyciężyło w 10. edycji plebiscytu ?Najlepszy Partner w Biznesie? organizowanego przez miesięcznik Home&Market. Nagroda przyznawana jest przez redakcję na podstawie analizy ofert nominowanych firm, pr
Bank Pekao SA i Miasto Wrocław zawarły umowę na obecność w Strefie Kibica (Fan-Zone), która we Wrocławiu zlokalizowana będzie na Rynku. Bank Pekao, jako Oficjalny Bank i Sponsor Narodowy UEFA EURO 2012 TM, oprócz s
Internetowy mBank rozpoczyna kampanię promującą innowacyjny sposób na oszczędzanie, czyli usługę mSaver. Jest ona prowadzoną pod hasłem RÓB TO! W kampanii bank wykorzysta rosnącą popularność aplikacji mobilnyc
Trwa trzecia edycja plebiscytu na najpiękniejsze iluminacje świąteczne w Polsce „Świeć Się z ENERGĄ”. W rywalizacji prowadzi aktualnie Szczecin, przed Rzeszowem, Bielsko Białą, Wrocławiem i Nysą. Trwający do 2 s
Warszawa, 17 września 2012- Dział Innovation and Tech w Edelman Polska rozpoczął pracę nad kolejnym projektem firmy Electronic Arts ? największego na świecie producenta i wydawcy gier komputerowych i wideo. Współpraca - będ
Auchan Polska objęła patronatem Piąty Światowy Kongres Etyki Biznesu International Society of Business Economics and Ethics (ISBEE), który odbędzie się w dniach 11-14 lipca 2012 w Warszawie na Akademii Leona Koźmiń
Trwa akcja Grupy TAURON ?Domy Pozytywnej Energii 2012?. Tym razem wychowankowie domów dziecka, do których skierowana jest kampania, będą wraz z Tauronkiem, maskotką TAURON Polska Energia, śledzić historię elektryczności. Dom