Codziennie każdy, kto kupi piwo Carlsberg, ma szansę wygrania zestawu dwóch biletów na mecze UEFA EURO 2012™. Jak pokazują wyniki promocji, Polacy są wielkimi fanami piłki nożnej i chcą być częścią Mistrz
Serwis Wprost.pl i profil Wprost na Facebooku będą na żywo relacjonować próbę bicia rekordu Guinessa w kitesurfingu przez Macieja „Zimasa” Zimowskiego. Początek relacji w czwartek, 20 czerwca. A już dziś na W
Już 25 tysięcy osób połączyło się z internetem w czasie podróży pojazdami komunikacji miejskiej, w których ING Bank Śląski udostępnił na początku maja bezpłatne połączenie z siecią. Do dwunastu ośr
14-18 maja br. na Uniwersytecie Warszawskim odbędą się finały Akademickich Mistrzostw Świata w Programowaniu Zespołowym ACM ICPC 2012. Cztery drużyny z rodzimych uczelni zmierzą się z ponad 100 zespołami z innych krajó
?Aby wypromować niszowy biznes stwórz prostą usługę, sprawdź co decyduje o jej unikalności (wyjątkowości) i kto jej potrzebuje?. Otóż okazuje się, że reguła ta właśnie w kontekście niszowości nie sprawdza się wcale
Student I roku automatyki i robotyki na Wydziale ETI Damian Szymański skonstruował robota, który swoją nietuzinkową zwinnością wywalczył II miejsce podczas międzynarodowych zawodów Robotic Arena we Wrocławiu. To
Działająca od ponad dwóch lat w Chorzowie czołowa międzynarodowa agencja interaktywna Fortune Cookie weszła w skład światowego lidera branży marketingowej ? Grupy WPP. Fortune Cookie będzie teraz świadczyć swoje usługi pod
Targi Reklamy dla Firm to możliwość poznania i wybrania nowych agencji marketingowych, reklamowych, PR-owych, fotograficznych, kreatywnych, interaktywnych (a także wykonawców - firm producenckich, pracowni reklamowych, drukarni) o
TUiR WARTA zdobyło tytuł „Firmy Przyjaznej Małym i Średnim Przedsiębiorstwom 2012”, przyznawany przez Związek Pracodawców i Przedsiębiorców.WARTA została laureatem konkursu „Firma Przyjazna MSP&
Rozwiązanie Ericsson Experience Manager otrzymało nagrodę w kategorii innowacji w zakresie systemów B/OSS.Experience Manager pomaga operatorom w kompleksowym monitorowaniu jakości usług w czasie zbliżonym do rzeczywistego or