Nowa identyfikacja wizualna Netii zdobyła kolejne nagrody - tym razem w międzynarodowym konkursie European Design Awards. Nowe logo firmy otrzymało srebrną nagrodę, a całość identyfikacji wizualnej zdobyła brąz. W sobotę, 2
Neuron Agencja Public Relations odpowiada za strategię i wykonanie działań public relations VI edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Internecie Net Masters Cup ? wspólnego projektu Grupy Allegro i Grupy Netia. Partnerami meryto
Chiquita świętuje 20 lat współpracy z Rainforest AllianceChiquita na berlińskich targach Fruit Logistica: „Od zrównoważonej uprawy po zrównoważony biznes”Berlin, luty 2012 r. - Chiquita Brands
W piątek w Berlinie odbędzie się premierowy pokaz filmu ?W imię?? w reżyserii Małgośki Szumowskiej, który dostał się do Konkursu głównego berlińskiego festiwalu. Redakcja magazynu FILM jako pierwsze obejrzała film i miał
Agencja Havas PR odpowiada za działania public relations związane z wejściem na polski rynek towarzystwa ubezpieczeń na życie Prudential. Grono klientów finansowych agencji powiększa również Polska Izba Ubezpieczeń (PIU), org
Nowa Netia ma atrakcyjną propozycję dla wszystkich ceniących rozrywkę na najwyższym poziomie. Od 6 grudnia oferta telewizyjna Netii powiększy się o wyjątkowy pakiet kilkunastu kanałów HD, pod nazwą Premium+, produkowanych pr
To skandal. Jak usłyszałam o nas, o Euro: „zostańcie w domu, obejrzyjcie w telewizji, nie ryzykujcie, bo możecie wrócić w trumnie”, to się po prostu zdenerwowałam – mówi we WPROST Maryla Rodowicz.
Biuro Turystyki Związku Nauczycielstwa Polskiego LogosTour w tym roku obchodzi 30-lecie swojej działalności. Jest dojrzałą, godną zaufania, a jednocześnie młodą duchem firmą. Posiada status lidera branży turystyki egzotyczne
Redakcja Polskiego Portalu Edukacyjnego Interkl@sa informuje o wydłużeniu terminu przyjmowania prac do konkursu ?Twórz, wysyłaj i... wygrywaj!?. Nauczyciele, studenci i inne osoby zainteresowane udziałem w tej rywalizacji mogą zg
System identyfikacji wizualnej Netii został nagrodzony w tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR 2012. Nowy branding firmy otrzymały srebro w kategorii ?Design?. To już czwarta nagroda przyznana nowej identyfikacji wizualnej Neti