Podczas trwającego pięć dni Międzynarodowego Festiwalu Światła Skyway w Toruniu każdy będzie miał możliwość wzięcia udziału w projekcie z zakresu guerilla lighting — „Pozytywnej Partyzantce Świetlnej Energize
Kobiety są wyjątkowe! Dlatego zasługują na wyjątkowe przyjemności nie tylko od święta. Każdy dzień może być Dniem Kobiet z nowym, pysznym wafelkiem PRINCESSA o smaku arachidowym, który już od 1 marca będzie dostęp
Dni Klubu LifeStyle, które odbędą się 21 i 22 sierpnia b.r., to prawdziwa gratka dla klientów Super-Pharm. Zarówno dotychczasowi klubowicze, jak i osoby, które dopiero w tych dniach założą kartę LifeS
Lidl ju? po raz drugi pojawi si? na Festiwalu Woodstock, by wspólnie z Jurkiem Owsiakiem podzi?kowa? wszystkim, którzy z wielkim sercem i zaanga?owaniem przy??czyli si? do zbiórki pieni?dzy podczas XX Fina?u WO?P.
Katarzyna Pakosińska, Anna Mucha, Katarzyna Zielińska i Maciej Musiał wraz z zaangażowanymi społecznie firmami wspierają akcję charytatywną ?Pacyfa?. Gwiazdy promują noszenie bransoletek Missiu z motywem pacyfy. Bransoletkę
Urszula Gacek, Katarzyna Pszeniczna i Jakub Pszeniczny wygrali konkurs na ?Projekt Łazienki 2012?, organizowany wspólnie przez Miasto Kraków - Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu oraz Sanitec KOŁO, producenta i dystrybut
Blisko 5 tysięcy zdjęć w konkursie na najpiękniejsze świąteczne iluminacje i ponad 100 tysięcy fanów akcji na Facebooku - to efekty IV edycji ?Świeć Się z ENERGĄ?. W kończącej się dzisiaj corocznej zabawie Grupy ENERGA w
Czym jest energia elektryczna i skąd się bierze? Jak bezpiecznie z niej korzystać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań poznają dzieci biorące udział w trzeciej edycji edukacyjnego projektu "Planeta Energii". W ramach programu,
Kredyt Bank zajął II miejsce w kategorii banki w rankingu Jakość Obsługi Klientów 2012. Otrzymał Godło Jakość Obsługi 2012 i tym samym znalazł się w zestawieniu TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.Kredyt Bank zają
Bank BGŻ znalazł się w czołówce rankingu ?Bank na medal? przygotowanego przez ?Wprost? i ?Bloomberg Businessweek? w oparciu o wyniki badań Vision SecretClient.Bank zanotował imponujący wzrost z 20,3 proc. w 2009 roku do 60,3