W sierpniu mija 10 lat od powstania agencji interaktywnej SITEIMPULSE. Z tej okazji firma przygotowała kilka atrakcyjnych niespodzianek.1 sierpnia 2002 roku, po 4 latach działalności zniknęła z rynku marka apiri.com, przeradzają
Już za miesiąc ambasador Volvo ? Zbigniew Gutkowski rozpocznie swoją najważniejszą wyprawę w życiu. 10 listopada z francuskiego Les Sables-d?Olonne wystartuje na jachcie ENERGA w najtrudniejszych okołoziemskich, samotniczych re
Agencja Ciszewski MSL jest koordynatorem projektu CSR dla Unilever.Akcja ProjektGospodarni.pl to wspólna inicjatywa firmy Unilever Polska, której partnerem jest Fundacja Nasza Ziemia. Akcja zachęca do pamiętania o drob
Ruszyła kampania NUTRICIA dla marki Bebiko Junior pod hasłem ?Więcej witaminy D i wapnia?. Kreację spotu towarzyszącego kampanii przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.Kampania zwraca uwagę na wyjątkowe zapotrzebowanie dz
Jedno z największych marzeń wielu polskich wielbicieli gier wideo? Wcielić się w żołnierza elitarnej jednostki GROM i wyruszyć na śmiertelnie niebezpieczną misję tysiące kilometrów od domu. Jest to teraz możliwe, dzięki n
Planujesz urlop w ciekawym miejscu, doskonałym towarzystwie, niekonwencjonalnej formie? A może wszystkie te rzeczy naraz? Zatem będzie Ci potrzebna duża ilość miejsca na zdjęcia i filmy, które pozwolą później prz
epay Polska, wraz z siecią Orange oraz stacjami benzynowymi Lukoil, przypomina o promocji doładowań konta na kartę w sieci Orange. Za każde doładowanie konta o wartości 35 zł na stacji Lukoil otrzymasz bonusową godzinę na roz
W tegorocznej XIII edycji konkursu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców” Bank BGŻ otrzymał Wyróżnienie Honorowe wraz z Platynową Statuetką oraz Godłem Promocyjnym Bank Przyjazny dla Przedsiębiorcó
PZU w najbli?szych tygodniach planuje og?oszenie przetargu na wy?onienie jednej lub kilku agencji BTL. Obecne umowy z 4 firmami (Walk the Line, Radna, Clos Brothers, GPD) wygasaj? z ko?cem bie??cego roku i PZU zamierza przejrze? rynek
Międzynarodowa sieć Domino?s Pizza zmienia komunikację wizualną, dostosowując ją do wymagań polskiego konsumenta. Koncepcja nowego wyglądu pudełek na pizzę, ulotek, menu oraz strony www.entuzjascipizzy.pl opiera się na haśl