Agencja nano realizuje akcję promocyjną dla pralek AMICA. „Kup pralkę, wybierz gratis!” to promocja typu „buy&get”. Nagrodą za zakup pralki jest mata magnetyczna służąca personalizacji pralki (do wybo
Najlepsi polscy menadżerowie „czasów kryzysu” odebrali w poniedziałek wyróżnienia przyznane przez dwutygodnik „Bloomberg Businessweek Polska”. Nagrodzeni to prezesi polskich firm, kt&oacut
Lidl już po raz trzeci z rzędu uplasował się na pozycji lidera corocznego rankingu Greenpeace ?Oceany na sprzedaż?. Klasyfikacja obejmowała ocenę detalistów w zakresie odpowiedzialnego pozyskiwania ryb i produktów rybnych oraz
6 grudnia to wyjątkowy dzień w zimowym kalendarzu. W tym roku fani Domino?s Pizza będą mieli do wyboru moc atrakcji. Oprócz specjalnej promocji z okazji dnia Mikołaja, na całym świecie hucznie obchodzony będzie Global Domino?s
Drogerie Rossmann znalazły się w ?złotej dziesiątce? sklepów, których nazwy najczęściej pojawiają się w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych.Z wyników badań przeprowadzonych przez OC&C Strategy Consultants na
7 maja ruszył konkurs dla miłośników pirackich przygód. Zadaniem uczestników jest trafne wytypowanie kursów waluty euro, dolara amerykańskiego oraz franka szwajcarskiego. Główną nagrodą jest ty
Multimedialna Sieć Sprzedaży AdTotal udostępniła nowy, atrakcyjny produkt reklamowy ? formaty rich media w aplikacjach i serwisach mobilnych Wirtualnej Polski. Nowa oferta AdTotal pozwala w pełni wykorzystać potencjał reklamowy
Agencja Ciszewski MSL jest odpowiedzialna za koordynację kampanii komunikacyjnej dedykowanej, powstającemu nieopodal Warszawy, hotelowi BoniFaCio SPA & Sport Resort. Za obsługę projektu odpowiada dział Turystyki i Transportu a
Rosnąca dochodowość i wysoka efektywność to główne czynniki napędzające wynik Grupy BRE Banku w drugim kwartale bieżącego roku. Zysk netto wyniósł niemal 320 mln złotych, przy wskaźniku kosztów do dochodów równym 43,5
Dynamiczne e-maile z personalizowaną ofertą wysyłane przez Rainbow Tours za pośrednictwem systemu SALESmanago marketing automation mają o 310% więcej konwersji niż tradycyjne newslettery sprzedażowe wysyłane masowo do klientó