Żeby zreformować służbę zdrowia, trzeba iść na wojnę ze wszystkimi. Z koncernami, lekarzami, szpitalami, lobby. Czy ma do tego predyspozycje? W najnowszym wydaniu tygodnika WPROST – minister zdrowia Bartosz Arłukowicz.P
Ewelina Nazarko-Ludwiczak, Healthcare&Life Director, została wybrana jako ekspert w dziedzinie komunikacji w ochronie zdrowia do udziału w programie Promocji Polskiej Branży Medycznej za granicą ? Poland ? Your health des
Lekki, bezpieczny i wydajny netbook szkolny Samsung 100N został zwycięzcą plebiscytu ?Diamenty Oświaty?, rozstrzygniętego głosami uczestników targów EDU Trendy 2012, które odbyły się w Warszawie w dniach 27-28 września. Sam
25 października w hotelu Marriot w Warszawie odbyła się piąta edycja konferencji ?Biurowce w Polsce? organizowanej przez nowyadres.pl. Jednym z partnerów konferencji była firma Torus, będąca deweloperem Alchemii.Konferencja Bi
Samsung we współpracy z siecią sklepów komputerowych X-KOM.PL przygotował akcję konkursową, w której do wygrania jest dwuosobowa wycieczka do chińskiego Kunshan na światowy finał turnieju World Cyber Games 2012. W grze o pod
Gazeta Bankowa po raz dwudziesty wyłoniła liderów krajowego sektora finansowego. Środowisko bankowców uhonorowało tytułem Bankowego Menedżera Roku 2011 Prezesa PKO Banku Polskiego ? Zbigniewa Jagiełło. Jednocześnie bank zost
W ramach kampanii „Kocham Polskę za”, firma Samsung zachęca Polaków do odpowiedzi na pytanie za co kochają swój kraj i tym samym wspiera podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych. Każdy wpis na stronie www.koc
Samsung zdobywa cztery nagrody EISA: za telewizor Samsung Smart TV UE46ES8000, zestaw kina domowego HT-E6750W, smartfon GALAXY S III oraz aparat SMART FOTO NX20. Firma umacnia tym samym swoją pozycję światowego lidera na różnych p
Havas PR Warsaw podjęła współpracę partnerską z ośrodkiem analitycznym THINKTANK. W ramach współpracy agencja wesprze realizowany przez THINKTANK i MALEMEN ogólnopolski projekt RE-DEFINICJE. Do zadań Havas PR Warsaw, jako p
15 października br. wystartowała nowa kampania marki Gripex pod hasłem ?Męska grypa?. Główną osią projektu jest Wielki Test Męskiej Grypy, który ruszył na stronie www.meskagrypa.pl. Cel kampanii to rekrutacja nowych konsumen