17 grudnia br. Diversified Agency Services (DAS), oddział Omnicon (NYSE: OMC) ogłosił, że z dniem 1 stycznia 2013 Karen van Bergen obejmie stanowisko Dyrektora Generalnego globalnej agencji public relations Porter Novelli. Karen j
Sieć reklamowa Adkontekst uruchamia nowe narzędzie, które umożliwia w 4 krokach łatwe zaplanowanie oraz zakup kampanii reklamowej. Adkontekst Planner pozwala samodzielnie wybrać odpowiednie miejsce emisji reklam, opracować ich t
TUiR Warta zmienia logo. Nawiązuje ono do symboliki Grupy Talanx, nowego głównego akcjonariusza spółki, ale równocześnie pozwala zachować ciągłość z marką znaną w Polsce od 1920 r., bardzo cenioną i rozpoznawalną. Nowe
Biuro reklamy Gazeta.pl wprowadziło cztery nowe formaty reklamowe: Newsbox, Shortbox, Footboard oraz branding sekcji z informacjami o pogodzie. Nowe formaty dostępne są wyłącznie na stronie głównej portalu Gazeta.pl.- Sta
Po raz dwunasty Reader’s Digest prezentuje wyniki European Trusted Brands, jednego z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich w Europie. Ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów wybrało marki,
Agencja Ciszewski MSL jest koordynatorem projektu CSR dla Unilever.Akcja ProjektGospodarni.pl to wspólna inicjatywa firmy Unilever Polska, której partnerem jest Fundacja Nasza Ziemia. Akcja zachęca do pamiętania o drob
Zakup samochodu wiązał się do tej pory z koniecznością odwiedzenia kilku salonów, zasięgnięcia języka u różnych sprzedawców oraz poszperania w sieci na temat wybranego modelu auta. Nadszedł moment i aplik
W tym tygodniu w Warszawie otwarto pierwszy w Polsce sklep Maxi Zoo. Nowoczesny sklep o powierzchni ponad 500 metrów kwadratowych oferuje różnorodny asortyment produktów dla zwierząt, od pokarmu po wyposażenie, zabawki i modne ak
Kredyty gotówkowe Banku Pocztowego znalazły się na podium rankingów eksperckich przeprowadzonych w sierpniu.Kredyt gotówkowy z ubezpieczeniem zajął drugie miejsce w rankingu serwisu TotalMoney.pl, który prezentował ofertę po
Nowoczesna oferta rachunków osobistych, odświeżone logo i system identyfikacji wizualnej, odmłodzona struktura klientów, a wszystko to wsparte kampanią z udziałem Szymona Majewskiego. 2011 rok dla PKO Banku Polskiego