Głośna kampania reklamowa firmy Foodcare, w której twarzą znanego napoju energetycznego BLACK ENERGY został światowej renomy bokser i celebryta Mike Tyson - rusza dziś ze zdwojoną siłą! 1 czerwca swoją oficjalną premi
„O czym my?lisz podczas odkurzania?” – O planach na wieczór? O tym, ?e dra?ni Ci? sier?? psa? A mo?e o m??u, który obieca? posprz?ta? po wizycie jego kolegów? Najciekawsze przemy?lenia zostan? nag
Od początku listopada rusza w telewizji kampania promocyjna ?MacGyver i nowy Citan?. Autoryzowany dealer marki Mercedes-Benz, spółka Mirosław Wróbel, zaprasza internautów do wyboru wersji dźwiękowej spotu. Każdy może wybrać
Rozwiązania ZyXEL Communications zostały uhonorowane wyróżnieniem ?Taiwan Excellence 2013?. Nagroda podkreśla silną pozycję marki ZyXEL wśród konkurencji oraz wysoką jakość oferowanych produktów.?Taiwan Excellence 2013? z
Konkurs HOMPLEXOWE WNĘTRZA 2012 dobiegł końca. Do organizatorów wpłynęły 143 prace młodych architektów i projektantów, przedstawiające pomysły na aranżację salonów i sypialni. W powstałych wizualizacjach znajdują się
Czym jest energia elektryczna i skąd się bierze? Jak bezpiecznie z niej korzystać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań poznają dzieci biorące udział w trzeciej edycji edukacyjnego projektu "Planeta Energii". W ramach programu,
22 maja, podczas uroczystej gali, wręczono pierwsze Nagrody Architektoniczne Polityki. Wyłącznym sponsorem konkursu jest Grupa ATLAS. Grand Prix powędrowało do Koszalina, skąd pochodzi zespół Biura Architektonicznego HS99
ING Bank Śląski rozpoczął 3 września br. kampanię reklamową pożyczki gotówkowej dla przedsiębiorców. Akcja jest częścią kampanii marketingowej promującej pożyczki dla klientów indywidualnych ?Pakiet 5000".Pożyczka dl
Już po raz trzeci Rossmann zdecydował się na wydanie wewnętrznego kalendarza, w którym na zdjęciach pozują pracownice firmy. Dwanaście pań prezentuje się na fotografiach niczym profesjonalne modelki. Zaprezentowane styl
Biuro reklamy Gazeta.pl, w ramach współpracy z Audience Science - jedną z największych na świecie firm specjalizujących się w targetowaniu behawioralnym kampanii, oferuje osiem nowych profili behawioralnych oraz możl