Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: ?Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.? - Pomysł kampanii zbudowany jest na
Od początku czerwca w Banku BGŻ trwa druga odsłona ogólnopolskiej kampanii promującej flagowy produkt - Konto osobiste z premią. Każdy kto korzysta z takiego rachunku może otrzymać rocznie nawet 600 złotych od Banku. Do
Samsung nawiązał współpracę z pierwszym wirtualnym bankiem nowej generacji Alior Sync, stając się partnerem strefy zakupów „Zrób Dobry Deal”. Dzięki porozumieniu z firmą Samsung, klienci Alior S
Aż dwie kampanie społeczne przygotowane przez agencję Havas Worldwide dla Fundacji Rak?n?Roll znalazły się wśród dwunastu wyróżnionych w tegorocznym II Plebiscycie Czytelników serwisu kampaniespołeczne.pl. Na tę najlepszą
Tadeusz Mazowiecki, Tomasz Zaboklicki i Joanna Solska zostali laureatami Nagrody Kisiela 2012. Wyboru dokonała Kapituła złożona z dotychczasowych laureatów Nagrody Kisiela.W spotkaniu Kapituły w warszawskiej kawiarni Rozdroże u
System bankowości elektronicznej iPKO Biznes po raz drugi zdobył Medal Europejski, którym wyróżniane są wyroby i usługi spełniające najwyższe europejskie standardy. iPKO Biznes jest nowoczesnym i pr
W poniedziałek 10 września Amica uruchomiła kolejną promocję konsumencką na sprzęt do zabudowy. Nazywa się ?Innowacje w zestawie? i potrwa do końca grudnia. Przez ostatni kwartał tego roku w centrum uwagi będzie sprzęt kuch
Proama znalazła się w gronie najbardziej innowacyjnych firm w Polsce w plebiscycie Strefy Gospodarki i Dziennika Gazety Prawnej - Rynkowy Lider Innowacji 2012 ? Jakość, Kreatywność, Efektywność. Proama jest obecnie najszybciej
Kołobrzeg oferuje odwiedzającym wiele atrakcji i to nie tylko latem. Każda pora roku jest odpowiednia, żeby odwiedzić i poznać to miasto zwane perłą Bałtyku, a od teraz również polską stolicą SPA. Najliczniejsze zaplecze o
ING Bank Śląski został po raz trzeci wyróżniony przez konsumentów ?Godłem Jakości Obsługi?. W rankingu Jakość Obsługi Klientów 2012 ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w kategorii banki oraz znalazł się na liście