Nowa identyfikacja wizualna Netii zdobyła kolejne nagrody - tym razem w międzynarodowym konkursie European Design Awards. Nowe logo firmy otrzymało srebrną nagrodę, a całość identyfikacji wizualnej zdobyła brąz. W sobotę, 2
Zaprojektuj wyjątkowy obiekt, wykorzystując panele elewacyjne ROCKPANEL i wygraj atrakcyjny wyjazd do Barcelony – miasta wspaniałej architektury!Serdecznie zapraszamy wszystkich architektów i projektantów do wzi
smyk.com - największy w Polsce sklep internetowy z ofertą produktów dla dzieci ma już rok. Tak jak w przypadku każdego dziecka - pierwszy rok to etap błyskawicznego, ciągłego rozwoju, zdobywania nowych umiejętności i doświad
29 i 30 listopada na Uniwersytecie Warszawskim odbędzie się konferencja poświęcona globalnemu wymiarowi najpopularniejszej dyscypliny sportowej świata. W dwudniowym panelu dyskusyjnym wezmą udział naukowcy związani z piłką no
Cezary Szymanek od pierwszego sierpnia 2012 roku będzie nowym redaktorem naczelnym dwutygodnika „Bloomberg Businessweek Polska”.Szymanek z końcem kwietnia rozstał się z Radiem PiN, z którym był związany od 200
Filmowe emocje, nieskończona przyjemność lodów Algida i wiele innych niespodzianek - to wszystko czekało na publiczność 27 września w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach, gdzie odbyła się finałowa gala podsumowująca
TUiR Warta zmienia logo. Nawiązuje ono do symboliki Grupy Talanx, nowego głównego akcjonariusza spółki, ale równocześnie pozwala zachować ciągłość z marką znaną w Polsce od 1920 r., bardzo cenioną i rozpoznawalną. Nowe
Domino’s Pizza podpisała umowę na stałą obsługę z Grupą WALK. Umowa obejmuje działania w ramach komunikacji 360 stopni, a za ich realizację odpowiadają WALK Creative oraz WALK Social Media. W ramach współpracy,
129 razy inne media powoływały się na publikacje tygodnika WPROST w grudniu 2012 r. To niekwestionowane pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych polskich czaspism. WPROST trzeci rok z rzędu jest liderem zestawienia naj
W marcu minął rok od otwarcia pierwszego lokalu Domino?s Pizza w Warszawie. To dla nas wyjątkowe i niezwykle ważne doświadczenie. Możemy powiedzieć z dumą, że Domino?s Pizza cieszy się rosnącym zaufaniem i wciąż podbija se